*zucht*
Trouwen is eng

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:*knikt*
*zucht*
Trouwen is eng
Aragorn schreef:Boekenlezer schreef:Aragorn schreef:Boekenlezer, waar ontmoet jij eigenlijk vrouwen en wat zijn dat dan voor figuren?
Nou eh... in de kerk, of op de club waar ik lid van ben.
Wat voor figuren dat zijn? Daar durf ik eigenlijk niet al te veel over uit te weiden, zo publiek.
Hm ja.. op mij komt het eerlijk gezegd allemaal een beetje puberaal over. Zo van: ze kijkt naar me, zou ze verliefd zijn? wat zou deze actie te betekenen hebben, maak ik hierdoor nog kans? etc, etc. Dat is uiterst vermoeiend en staat een goed open contact vaak in de weg.
Aragorn schreef:Nou, dan lijkt de conclusie me toch duidelijk: relatieperspectieven pas in zicht laten komen als je iemand redelijk kent en voor de rest communiceren met wie interessant is en daarvoor openstaat. Als het niet eens mogelijk is fatsoenlijk met iemand te praten dan vind ik haar al dermate oninteressant dat ik er al helemaal niet meer verliefd op zou worden.
André schreef:Rationeel, klinkt goed!Aragorn schreef:Als het niet eens mogelijk is fatsoenlijk met iemand te praten dan vind ik haar al dermate oninteressant dat ik er al helemaal niet meer verliefd op zou worden.
André schreef:Rationeel, klinkt goed!
Aragorn schreef:Het is ook niet puur rationeel hoor.Het gevoel blijft ook gewoon achterwege als iemand niets anders heeft om mij aan te trekken dan een leuk uiterlijk/uitstraling op een afstandje. Maar dat is misschien wel iets dat je na verloop van tijd leert, als pubertje was ik daar namelijk nog wel toe in staat.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten