Trouwens: wie ziet nou waar ik mijn bordjes heb gekocht? Het valt hoogstens op dat ze bijna allemaal verschillend zijn.
Maar zullen we weer eens on topic gaan

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Smurffie schreef:Ik geloof niet dat de 'kans' kleiner wordt als je ouder wordt.
Ik wel. Als je de 30 gepasseerd bent wordt je over het algemeen toch wat minder hitsig en gesettled, hetgeen een onbekommerde verbintenis aan een ander in de weg kan staan.
In die zin misschien wel, dat je zélf niet meer zo enthousiast bent maar niet per sé dat je minder gewild bent als je ouder bent.
Mocht je kinderen krijgen dan kan het wel handig zijn dat je het een beetje met elkaar kunt vinden, enzo.Lalage schreef:Als ik bijvoorbeeld een weekend van m'n studentenvereniging hebt, vindt hij dat wel lekker, dan gaat hij mooi uit met z'n vrienden. Het lijkt me eerder ongezond als je alles samen doet.
André schreef:Mocht je kinderen krijgen dan kan het wel handig zijn dat je het een beetje met elkaar kunt vinden, enzo.Lalage schreef:Als ik bijvoorbeeld een weekend van m'n studentenvereniging hebt, vindt hij dat wel lekker, dan gaat hij mooi uit met z'n vrienden. Het lijkt me eerder ongezond als je alles samen doet.
Het zou kunnen dat je 'vrijheid' dan iets beperkter wordt.Lalage schreef:André schreef:Mocht je kinderen krijgen dan kan het wel handig zijn dat je het een beetje met elkaar kunt vinden, enzo.Lalage schreef:Als ik bijvoorbeeld een weekend van m'n studentenvereniging hebt, vindt hij dat wel lekker, dan gaat hij mooi uit met z'n vrienden. Het lijkt me eerder ongezond als je alles samen doet.
Wat heeft dat te maken met wat ik zeg?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 29 gasten