RW-ers in het buitenland

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

RW-ers in het buitenland

Berichtdoor Saskia » 22 apr 2006 15:33

Hallo allemaal,

Op dit moment zit ik voor een jaar in Roemenie en misschien zijn er nog wel meer Refowebbers die in het buitenland zitten. Het lijkt me leuk om zo eens ervaringen enzo uit te wisselen. Dus, als als er nog meer zijn die ons landje verlaten hebben, reageren maar!

Groetjes, Saskia

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 26 apr 2006 16:09

Ondergetekende zit ook in het buitenland. Niet echt op dezelfde stek, maar wel iedere dag, of paar dagen in een ander land in Europa. Dus bij deze.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 26 apr 2006 17:53

Hier België en Spanje. Hoewel m'n huis in België te koop staat en ik over enkele maanden definitief naar Spanje verhuis.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 28 apr 2006 16:23

Kijk, dan ben ik toch niet de enige. Het kan wel eens een beetje lang duren voor er een reactie van mijn kant komt, want ik zit niet elke dag in mn internetcafeetje... Daar zit ik trouwens voor ongeveer 45 cent per uur, dus daar wordt een mens ook niet arm van. Hoewel, een Roemeen kan daar 2 broden voor kopen... het is maar waar je je geld aan uitgeeft!
Ik hoop een volgende keer weer wat meer te vertellen over wat ik doe enzo, het probleem is alleen dat ik dat niet zo beknopt kan :( Waar het hart vol van is loopt de mond van over, zo werkt het nu eenmaal!

Groetjes!

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 29 apr 2006 12:02

Ondergetekende zit momenteel wederom in Parijs. Heb de afgelopen dagen even Duitsland en Zwitserland erbij gedaan. Morgen (zondag) moet ik nog werken, maar dat is alleen een transfer naar Calais. Dan in de auto, naar kantoor in Brussel om de administratie af te handelen (en om nog even een doos bonbons mee te nemen) en dan door naar huis. Genieten van drie weken vakantie, en dan weer aan de slag. De afgelopen 17 dagen non-stop gewerkt, en dan dus 14 uur per dag minimaal, dus ik ben echt wel toe aan een rustpauze. Eind mei en juni waarschijnlijk weer nonstop werken. Maar ach, hoort erbij en ik geniet van mijn baan. Hoewel er best wel eens mensen in mijn groep zijn die ik wel een zetje van een berg wil geven.... :mrgreen:

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 29 apr 2006 12:15

Katlheen schreef: Hoewel er best wel eens mensen in mijn groep zijn die ik wel een zetje van een berg wil geven.... :mrgreen:

Niet doen, geeft zoveel problemen.

Ik heb nu 3 touringcars op Europatours staan. Voornamelijk mensen uit Japan en USA, komen aan hier in Barcelona, binnen 16 dagen Europa rond en dan op Brussel weer op het vliegtuig.
Bewondering voor m'n reisleidsters en chauffeurs, ik zou het niet willen doen.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 29 apr 2006 12:17

En dan heb je nog van dat volk dat roept dat je betaald op vakantie gaat...!!! Die zou ik pas een zetje willen geven... :mrgreen:

Maar je hebt gelijk, al dat papierwerk. Ik vind het toch al niets dat er eentje onderweg de pijp aan maarten geeft, al die rompslomp, vertraging in het programma....En de rest van de reis is het gedaan met de sfeer...

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 29 apr 2006 12:21

Katlheen schreef:En dan heb je nog van dat volk dat roept dat je betaald op vakantie gaat...!!! Die zou ik pas een zetje willen geven... :mrgreen:

Maar je hebt gelijk, al dat papierwerk. Ik vind het toch al niets dat er eentje onderweg de pijp aan maarten geeft, al die rompslomp, vertraging in het programma....En de rest van de reis is het gedaan met de sfeer...

Dat heb ik nog maar één keer meegemaakt, tenminste, vanop afstand. Bij welke organisatie werkt jij (als ik zo onbescheiden mag zijn)

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 29 apr 2006 12:47

Katlheen schreef:En de rest van de reis is het gedaan met de sfeer...

Tja, een goede reisleidster pept dat weer op, hé

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 29 apr 2006 12:49

Daar heb ik dan ook helemaal geen problemen mee hoor....Ik zeg altijd maar zo: the show must go on!

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 29 apr 2006 12:51

Katlheen schreef:Daar heb ik dan ook helemaal geen problemen mee hoor....Ik zeg altijd maar zo: the show must go on!

Inderdaad, we zijn er voor onze gasten
Laatst gewijzigd door Zareb op 29 apr 2006 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 29 apr 2006 12:51

Voor welke toko werk jij dan?

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 29 apr 2006 12:55

Katlheen schreef:Voor welke toko werk jij dan?

M'n eigen bedrijf. International World Travel, werken vanuit Barcelona en Brussel

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 29 apr 2006 12:57

Aha, en wat voor soort reizen bieden jullie aan? Heb je een website...? vast wel lijkt mij.... :mrgreen:

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 29 apr 2006 13:14

Katlheen schreef:Aha, en wat voor soort reizen bieden jullie aan? Heb je een website...? vast wel lijkt mij.... :mrgreen:

Wij zijn geen reisorganisatie. Het enigste wat wij doen is touringcars, enkel en dubbeldek beschikbaar stellen. Wij werken voor Europatours, Eurolines en Peter Langhout

Terug naar “Archief”