*zucht*
daarom is nog niet gelijk iemand dom!!
jij ziet misschien andere dingen neit die zij weer wel ziet
Moderator: Moderafo's
VDWDEB schreef:hehe ik heb een geheim..![]()
maarja jullie zijn nog steeds hetzelfde als eerst... beetje jammer...
Want toch weten jullie mensen die niet zo zijn als jullie dus die wel gewoon broeken dragen en IETS minder christelijk zijn altijd weer te kwetsen he?? doen jullie goed... waarom zijn jullie eigenlijk refo om de status (waarvoor je het ook niet moet doen) of echt om God (wat ik ook niet merk/..)
Want toch weten jullie mensen die niet zo zijn als jullie dus die wel gewoon broeken dragen en IETS minder christelijk zijn altijd weer te kwetsen he?? doen jullie goed... waarom zijn jullie eigenlijk refo om de status (waarvoor je het ook niet moet doen) of echt om God (wat ik ook niet merk/..)
Andréa B. schreef:@marina
Mooooooie foto's! Echt kicke! Ik maak zlef ook regelmatig foto's, heb nu helaas nog geen eigen camera maar gebruik (tot wanhoop van hem, want hij is 'm telkens kwijt) die van mij vader erg veel (sony nogwat, zal het nog wel vragen)
Krijg binnen kort zelf de Sony H1. Aangezien mijn vader allerlei flitsers/filters e.d. heeft kan ik die mooi gebruiken![]()
Maak jij ook infrarood foto's? Zo nee, moet je zeker proberen, is het zeker waart!
Wat voor een camera heb jij?
ps: vind dat blad met die druppels erop het mooiste! Gebruik je filters of lenzen? Gebruik zelf regelmatig een macro lens en nog allerlei van dat soort dingetjes.
hahaha, gunst zeg, niet zo op je teentjes laten trappen hoorVDWDEB schreef:Maaikje schreef:Zover was ik zelf ook al, maar toch...ik kan er niks meer uithalen dan een paar gekleurde sliertjes op een zwarte achtergrond, bewijs maar es dat het een snelweg bij nacht is.
***** hoe erg kan je zeiken he?? Het IS een snel weg bij nacht en hoe kan jij nou weten dat dat niet zo is?? Moet ik het soms uitleggen ofzo hoe dom kan je wezen
Die licht dingen zijn AUTO'S en LANTAARNPALEN![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten