make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 26 apr 2006 09:55

essieee schreef:Als ik zonder mascara de deur uitga voel ik me alsof ik geen bh draag!

:lol: =D>

Smurffie schreef:Roodachtigen hebben nu eenmaal een bleke huid, dus helaas :)

Best wel rot afentoe, ik heb ook nog sproeten :shock:
Als de zon weer gaat schijnen, dan kan ik nog zo vaak onder de zonnebank zijn geweest, maar altijd verbrand ik weer en zie ik zo rood als een kreeft... :wink: Gelukkig word het bij mij weer snel bruin, een meisje uit mn klas gaat gelijk vervellen.. Nog een nadeel van de zon: ik krijg nog meer sproeten... (maar gelukkig heb ik er niet mega veel, maar toch ik heb ze... :? )

Ontopic:
Draag afentoe mascara, beetje oogschaduw, lipgloss, maar hepper niet altijd tijd voor... Verslaap me namelijk bijna elke ochtend... 8)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 09:59

* is zonder mascara getrouwd , voelt zich na het lezen van deze topic bijna raar * :)

maar niemand had het door hoor, want ze kennen mij niet mét...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 26 apr 2006 10:43

Voor degene die in de zomer niet zo snel bruin worden...
Misschien is dan Dove - Sunshine bodylotion wat voor jou. Deze bodylotion moet je goed uitsmeren, is gewoon creme, maar na ong 2/3 keer zie je dat je huid bruiner wordt. ik heb et zelf nog nie geprobeerd, maar sjees vanmiddag ff naar de winkel ;)
Resultaat hoor je nog van me :wink:

En verder gebruik ik zo goed als elke dag:
- Foundation
- Oogpotlood (zwart)
- Oogschaduw (creme-glamour)
- Lipgloss

- Meestal nagellak

- Soms mascara
- Rouge (als ik geen zin heb om te smeren :wink: )
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 apr 2006 10:46

M'n mama zegt dat ik onder de zonnebank moet voor m'n trouwdag, maar dat lijkt me eng. Als de zon nou schijnt kan ik misschien wel op m'n balkon bruin worden... op de dagen dat ik niet werk.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 10:47

Dippie schreef:Voor degene die in de zomer niet zo snel bruin worden...
Misschien is dan Dove - Sunshine bodylotion wat voor jou. Deze bodylotion moet je goed uitsmeren, is gewoon creme, maar na ong 2/3 keer zie je dat je huid bruiner wordt. ik heb et zelf nog nie geprobeerd, maar sjees vanmiddag ff naar de winkel ;)

werkt niet! ( na 7 keer ofzo....)

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :?

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 26 apr 2006 10:47

Lalage schreef:M'n mama zegt dat ik onder de zonnebank moet voor m'n trouwdag, maar dat lijkt me eng. Als de zon nou schijnt kan ik misschien wel op m'n balkon bruin worden... op de dagen dat ik niet werk.

Dat is niet eng, en bovendien gaat het stukken sneller.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 10:49

Lalage schreef:M'n mama zegt dat ik onder de zonnebank moet voor m'n trouwdag, maar dat lijkt me eng. Als de zon nou schijnt kan ik misschien wel op m'n balkon bruin worden... op de dagen dat ik niet werk.

o dat had ik wel gedaan, want ik kon op mn balkon niet echt het decollete creeéren van mn trouwjurk (ietwat afwijkende vorm zegmaar) en ik zat niet te wachten op foto's met witte randjes.

dat lijkt je eng? de zonnebank? Heb je claustrofobie? Je zit niet klem ofzo hoor. :wink:

* is wel fan van de zonnebank, heeft dan het gevoel van de cote d'nogwat . *

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 apr 2006 11:01

Voor degene die in de zomer niet zo snel bruin worden...
Misschien is dan Dove - Sunshine bodylotion wat voor jou. Deze bodylotion moet je goed uitsmeren, is gewoon creme, maar na ong 2/3 keer zie je dat je huid bruiner wordt. ik heb et zelf nog nie geprobeerd, maar sjees vanmiddag ff naar de winkel Wink
Resultaat hoor je nog van me Wink

Ah, ja, dat schijnt veelbelovend te zijn. Ik was idd ook al van plan om het te halen.
Verder ben ik vorig jaar voor het eerst onder de zonnebank geweest. Rustig opbouwen; eerst 12 minuten, later 15 en de laatste keren zelfs 18. Echt bruin zal ik nooit worden; altijd roodbruin, maar het meeste wit is er dan wel af :) Ik merkte trouwens dat ik na het zonnebanken ook veel minder snel verbrandde van de natuurlijke zon :wink:

Dus Lalage, ik zou het maar eens proberen als ik jou was :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 apr 2006 11:18

kben voor mijn trouwen ook onder de zonnebank geweest, ik wordt over het algemeen vrij snel bruin, ben er een aantal keren onder geweest (Ik denk 6 keer). Ik kon trouwens gebruik maken van de zonnebank van de buren.

Daarnaast gebruik is zo af en toe make-up. maar de meeste dagen loop ik toch zonder.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 26 apr 2006 12:53

tweetietwee schreef:

Ow...das denk ik dan ook per persoon verschillend hoe je erop reageert. Ik zelf weet het nog niet, maar bij mn vriendin en haar zus zie je al resultaat na 2 keer insmeren.....

Kben benieuwd hoe het bij mij uit gaat pakken....Ik wordt namelijk ook nooit echt lekker bruin. :| :( Kverbrand altijd, en niet zon klein beetje ook...

* Gaat zo naar de winkel 8)
Afbeelding

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 26 apr 2006 12:54

Klinkt misschien flauw maar iedere morgen....Ik breng mascara op en nies........Alles eronder.... :x

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 12:55

Dippie schreef:
tweetietwee schreef:

Ow...das denk ik dan ook per persoon verschillend hoe je erop reageert. Ik zelf weet het nog niet, maar bij mn vriendin en haar zus zie je al resultaat na 2 keer insmeren.....

Kben benieuwd hoe het bij mij uit gaat pakken....Ik wordt namelijk ook nooit echt lekker bruin. :| :( Kverbrand altijd, en niet zon klein beetje ook...

* heeft variant voor lichte huid *

misschien had ik die voor donkere huid moeten hebben?

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 26 apr 2006 16:12

Gebruikt af en toe wat lipgloss, maar daar blijft het bij. Sproeten vind ik juist wat hebben hoor, mits met mate. Maar dat is dan weer persoonlijk. Hoef niet onder de zonnebank, ben al gebruind genoeg namelijk. (in de winter vraagt iedereen of ik soms op wintersport ben geweest, terwijl ik toch echt thuis ben gebleven).
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 26 apr 2006 18:48

tweetietwee schreef:
Dippie schreef:
tweetietwee schreef:

* Is weer terug van weggeweest.... en heeft variant voor lichte huid. Kheb gelijk maar ingesmeerd en ben in de zon gaan liggen....Kben benieuwd hoe het er volgende week uitziet...Ik hoop gaaf 8)
Afbeelding

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 21:14

Dippie schreef:
tweetietwee schreef:
Dippie schreef:
tweetietwee schreef:

* Is weer terug van weggeweest.... en heeft variant voor lichte huid. Kheb gelijk maar ingesmeerd en ben in de zon gaan liggen....Kben benieuwd hoe het er volgende week uitziet...Ik hoop gaaf 8)

o?? :o moet je ermee in de zon gaan liggen???
dat heb ik nou helemaal niet gedaan, ik smeer dat goedje juist omdat ik de zon bijna niet zie! (ze adviseren je compleet in te smeren, je kunt toch niet compleet (=naakt) gaan zonnen??? --> ik heb een balkon!)

en voor een goede vergelijking heb ik me juist niet helemaal ingesmeerd, maar lekker asymetrisch, mocht er dan een kleurverschil ontstaan dan zie ik het tenminste :wink:

Terug naar “Archief”