Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:kurtyo schreef:Collaterals gedicht is wederom prachtig... Schitterend!
Nou nou... dankjewel!
Ik heb ze ook niet gemengd, zonder de ene is hij even heel als zonder de andere..Collateral schreef:Heb ik de foto's gemengd?
Het is inderdaad niet de bedoeling van het thema ('hierbij twee foto's, kies er een uit, en maak daar je gedicht bij').
Collateral schreef:Charlotte schreef:Vertel, ik word nieuwsgierig................ wat was er donderdagavond?
De bekendmaking van de uitslag van een schrijfwedstrijd waarbij Kurtyo en ik meededen maar niet in de top-3 eindigden.
Charlotte schreef:Collateral schreef:Charlotte schreef:Vertel, ik word nieuwsgierig................ wat was er donderdagavond?
De bekendmaking van de uitslag van een schrijfwedstrijd waarbij Kurtyo en ik meededen maar niet in de top-3 eindigden.
O o............![]()
Maar ach, je weet toch, alle bekende schrijvers haalden vroeger zessen voor opstellen en wonnen nooit een prijs.......![]()
Desondanks stelt het me wel erg teleur!
Stefanus schreef:
Waarom mengt iedereen de foto's? (het was te verwachten)
Waarom niet?
Het is inderdaad niet de bedoeling van het thema ('hierbij twee foto's, kies er een uit, en maak daar je gedicht bij').
Precies, waarom niet?
Een dichter moet toch alle vrijheid genieten?![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten