Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 19 apr 2006 15:21

Omdat de leiding dan eventueel kan zeggen: 'Foei foei BJ, zo hoort dat niet he.' 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 apr 2006 15:28

Idd BJ, het risico dat je neemt door mij te adviseren naar de leiding te gaan vind ik érg gewaagd :shock:

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 19 apr 2006 15:36

Smurffie schreef:Idd BJ, het risico dat je neemt door mij te adviseren naar de leiding te gaan vind ik érg gewaagd :shock:

Of hij is gewoon zeker van zijn zaak. :)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 apr 2006 15:39

Wullimpie schreef:
Smurffie schreef:Idd BJ, het risico dat je neemt door mij te adviseren naar de leiding te gaan vind ik érg gewaagd :shock:

Zeker van de zaak dat ik niet eens de moeite neem om voor zoiets kinderachtigs naar de leiding te stappen, ja. Makkelijk praten dus.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 19 apr 2006 15:41

Het langharigen topic!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 apr 2006 15:42

Indeed Rafaell..óók zoiets :x

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 19 apr 2006 16:00

Ja jullie hebben het zwaar ;-)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 apr 2006 16:08

Grmbl, ik begrijp niet dat jij het niet moeilijk hetb met jezelf 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 apr 2006 17:12

BJ schreef:Ja jullie hebben het zwaar ;-)

Met de huidige incompetente moderatorsploeg hebben we dat inderdaad ja.

Ja, als ze toch elkaar de hand boven het hoofd houden.. het is ook nogal zwak om het dan maar af te schuiven op de leiding.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 19 apr 2006 17:30

Het is niet zwak om op de leiding af te schuiven. Maar de enige reden dat ik die optie even noemde was om uit de impasse die anders vast zou ontstaan te kunnen komen. Die kunnen dan objectief beoordelen of er een verkeerde beslissing is genomen. Ik had ook kunnen verwijzen naar een andere subforum moderator, maar zoals jullie al gezien hebben heb ik het topic gesloten en heeft daarna een andere moderator opgeruimd. Dus de moderators staan op 1 lijn.

Daarnaast lijkt het misschien dat een beslissing over sluiten van een topic in een spitsecond genomen wordt, dat is niet zo. Tenzij het heel duidelijk is wordt er vaak voor die stap wordt genomen overleg gevoert tussen verschillende moderators. Dus we gaan niet over 1 nacht ijs.

@aragorn, als de moderatorsploeg zo vreselijk slecht is zou ik graag eens even een helder duidelijke uitleg ontvangen via PB waarin je uitlegt wat wij allemaal verkeerd doen. Kortom, wat zou jij anders doen? En wat zou het voordeel zijn?

Ik vind zelf nog altijd dat het moderatorbeleid erg terughoudend is op refoweb. Veel kan, heel veel zelfs.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 apr 2006 17:35

Ik vind zelf nog altijd dat het moderatorbeleid erg terughoudend is op refoweb. Veel kan, heel veel zelfs.

En als je het aantal leden wil behouden wat RW nu heeft, moet je zéker nog strenger worden :roll:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 19 apr 2006 17:36

Eh, begrijp ik het goed dat je wilt dat de moderators strenger gaan worden? Ik zei namelijk net het tegenovergestelde.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 apr 2006 17:37

Je begrijpt me totáál niet. Je hebt zelfs niet door dat het sarcastisch bedoeld is :roll:

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 19 apr 2006 18:36

Smurffie schreef:

En als je het aantal leden wil behouden wat RW nu heeft, moet je zéker nog strenger worden :roll:

Het beleid zal niet strenger worden dan het is. Althans, niet zonder voorafgaande waarschuwing. Als je goed leest, kun je zien dat onder de subforum titel van Actualiteit staat: Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd. Dat is gebeurd, met de waarschuwing om on topic te blijven. Vervolgens wordt er weer off topic gegaan. Beleid is dan om het topic te sluiten. Dat daar soms van af wordt geweken doet niets af aan het feit dat dat het beleid is en in het onderhavige geval zo is uitgevoerd.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 19 apr 2006 21:03

Smurffie schreef:

Oei, dus een verschuiving naar 'links', wat minder principes enzo om de leden te behouden? Is 'Refo'web nog wel Refoweb?
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Terug naar “Archief”