cire schreef:snien schreef:Ik zou tig voorbeelden kunnen noemen, maar laat ik dit zeggen: wij als christenen zeggen altijd dat we beter weten hoe te moeten leven en wat goede waarden en normen zijn maar in de praktijk is het handelen daarnaar ver te zoeken. EN dit geldt dus met name ook voor veel Schoolzichters.
Helaas, helaas.
En is natuurlijk ook een groep mensen die altijd zeurt.... Ik bedoel zoiets als, ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen last hebben van die camping.
Hoewel het natuurlijk wel mogelijk is dat sommigen (jongeren?) zich te buiten gaan buiten de camping.
Het blijkt wel dat je me niet kent. Ik ben niet iemand die altijd zeurt.
Dan zal ik maar met concrete voorbeelden komen. Ik heb vrienden wonen in de buurt van Schoolzicht. Als ik daar op zondag naar toe ga, kom ik nogal eens de net-uit-de-kerk-komende-menigte-van -schoolzicht tegen. Ze lopen dan over de hele breedte van de weg. Aan de kant gaan doen ze (liever) niet omdat ik in de auto rij op zondag.
Dat zou in hun ogen niet mogen.
Er is speciaal voor hen een extra zaal gebouwd bij de kerk. Behoorlijk tegemoetkomend zou je zeggen niet waar? En waar 'bedanken' ze dan mee? Zich misdragen tijdens de dienst en wel zo erg dat er speciaal toezichthouders aangesteld moesten worden om de orde/eerbied te bewaren.
En dan heb ik het niet alleen over de jeugd. Volwassenen doen net zo hard mee.
Afijn, laat ik er maar over ophouden, tis te erg voor woorden.
(even nog een opmerking terzijde: niet alleen de schoolzichters maken er soms een puinhoop van, ik sprak eens iemand die altijd moet schoonmaken/opruimen in de jaarsbeurshallen en die zei dat het altijd de grootste puinhoop is nadat het gezinsbeurs is geweest. kHeb er idd voorbeelden van gezien.)
Laatste opmerking: we moeten als christenen eens gaan beseffen dat het heel heel heel hard nodig is in deze tijd om betere visitekaartjes naar buiten toe af te gaan geven.