Moderator: Moderafo's
Gusto schreef:Ik heb vorig jaar op belijdenis catechisatie gedaan bij de gereformeerde kerk (vrijgemaakt) maar ik heb geen belijdenis gedaan omdat ik het niet egt helemaal eens ben met de leer van de kerk en ik egt nog twijfels heb bij de kinderdoop. Ik heb hier veel onderzoek naar gedaan maar heb geen nog geen antwoord op gekregen dus heb ik het naast me neer gelegd en richt me op dingen die opbouwender zijn en waardoor ik groei in mijn relatie met God.
Wullimpie schreef:Gusto schreef:Ik heb vorig jaar op belijdenis catechisatie gedaan bij de gereformeerde kerk (vrijgemaakt) maar ik heb geen belijdenis gedaan omdat ik het niet egt helemaal eens ben met de leer van de kerk en ik egt nog twijfels heb bij de kinderdoop. Ik heb hier veel onderzoek naar gedaan maar heb geen nog geen antwoord op gekregen dus heb ik het naast me neer gelegd en richt me op dingen die opbouwender zijn en waardoor ik groei in mijn relatie met God.
http://www.refdag.nl/artikel/1255030
Lees het boek "genade als erfgoed" eens, misschien heb je er wat aan.
Ik heb het zelf ook in de boekenkast staan maar ben er nog niet aan toegekomen, ik kan dus niets zeggen over de inhoud.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten