Hallo allemaal,
ik ben ook 1 van de daggasten. Ik ben de vriendin van Elize. Ik moet even kwijt dat het een toppie dag was met een schitterend bruidspaar. zal ik dan maar even een kort verslagje geven Chip??? want je was wel errug laat thuis he...
Maar goed we waren uitgenodigd om kwart voor 10 bij Elize thuis. Daar kwam het bruidspaar blauwbekkend terug vooral Elize omdat het koud was van het foto's maken. Daarna zijn we naar het stadhuis geweest. Waar de zakelijke afhandeling plaats vond (zo zou paprika meisje het zeggen)

Maar goed daarna zijn we naar de kerk geweest waar ze de zegen van God over hun huwelijk vroegen. Dit was een mooi moment. Na de dienst zijn we naar hotel Ara geweest waar we heerlijk en veel konden eten... vooral spareribs enzo

Jammer genoeg konden we nix meenemen er was genoeg iig. We hebben een super gezellig avond gehad. En het bruidspaar hopelijk ook... Terugkijkend moet ik zeggen dat het een schitterende dag was met een stralend bruidspaar. Op deze manier wil ik jullie nog Gods onmisbare zegen toewensen in voor- en tegenspoed.
Een dikke x Cham