RW'ers die toevallig naar schoolzicht gaan???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 01 apr 2006 09:39

whaha..dit voorkomt dat het topic zo doodbloed :P
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Sanne20 » 02 apr 2006 16:09

Hmz... Ben er nog nooit geweest dus vindt het wel leuk om te horen hoe iedereen over schoolzicht denkt...... Weet ik misschien een klein beetje wat ik kan verwachten.....
www.freewebs.com/adoptieroest
Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,
Jullie groeien IN mijn hart.

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 09 apr 2006 17:06

Mijn ouders zijn er wel een paar keer geweest. Daardoor ben ik er ook wel eens een weekje of alleen in het weekend geweest.

Als je wilt, kun je je ergeren aan een heleboel dingen. Maar dat is helemaal niet nodig. :!:

Het is precies als op reformatorische scholen. Je weet dat er bepaalde regels gelden. Als je je daar zo ongeveer aan houdt en het verder gezellig maakt met de mensen om je heen is het een prima camping.
Als je je daarentegen ergert aan OSM-ers moet je gewoon ergens anders naar toe!

Hoewel ik heel erg verbaasd was toen een groepje jonge mensen die netjes (overdag) gezangen zongen met een gitaar vermaand werden om dat niet te doen. Sommige mensen hadden blijkbaar gemekkerd bij de baas :wink:

Voor ouders met kinderen lijkt het me wel ideaal. Gewoon elke dag naar het strand... Kost niks, veel plezier

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 09 apr 2006 17:58

Maar wat is er nu precies 'streng' of 'refo' aan die camping? Er doen 1001 indianenverhalen de ronde en ikzelf ken niemand die daar ooit is geweest, dus ik heb echt geen flauw idee van hoe ik me die regels moet voorstellen...
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 09 apr 2006 21:03

Nou debor@, mijn routeplanner weigert categorisch om een route uit te stippelen. Ik krijg alleen een tekst in beeld: "daar ben ik *%&#* geen routeplanner voor geworden, zoek het lekker zelf uit." Maar op zondag niet even lekker je wasje buiten ophangen in de zon? Ik hoor het al, ik heb gegeten en gedronken, dat is geen vakantie op die camping, maar survival of the ultimate refo!

* gaat even met Talpa bellen of zij er wat in zien, anders desnoods de EO, hoewel die natuurlijk de stoute beelden niet uitzenden.... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 apr 2006 23:53

Katlheen schreef:Nou debor@, mijn routeplanner weigert categorisch om een route uit te stippelen. Ik krijg alleen een tekst in beeld: "daar ben ik *%&#* geen routeplanner voor geworden, zoek het lekker zelf uit." Maar op zondag niet even lekker je wasje buiten ophangen in de zon? Ik hoor het al, ik heb gegeten en gedronken, dat is geen vakantie op die camping, maar survival of the ultimate refo!

* gaat even met Talpa bellen of zij er wat in zien, anders desnoods de EO, hoewel die natuurlijk de stoute beelden niet uitzenden.... :mrgreen:

Als ik die routeplanner was zou ik je sowieso een g*dvergeten moeras insturen.

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 10 apr 2006 18:50

Katlheen schreef:Nou debor@, mijn routeplanner weigert categorisch om een route uit te stippelen. Ik krijg alleen een tekst in beeld: "daar ben ik *%&#* geen routeplanner voor geworden, zoek het lekker zelf uit." Maar op zondag niet even lekker je wasje buiten ophangen in de zon? Ik hoor het al, ik heb gegeten en gedronken, dat is geen vakantie op die camping, maar survival of the ultimate refo!

Ach wat zielig nou... Zijn we gefrustreerd :?:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 10 apr 2006 19:01

ach ja, schoolzicht is een kwalitatief goede camping, qua voorzieningen en sanitair, het is er altijd netjes, alleen de beheerder vind ik een wat minder fijne man (zacht uitgedrukt, nogal ruzie mee gehad). tja, als je precies doet wat hij wil, en netjes 's avonds om 10 uur naar bed gaat, en daarbij vooral geen vriendschap sluit met de mensen van het recreatieteam kun je het daar best gezellig hebben. bovendien kom je dan je buren nog eens tegen 8)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 10 apr 2006 19:14

Mmm...mijn vriendin was aant douchen, en toen ze te lang stond de douchen en er klachten kwamen (tja, refo's en klagen ligt wel een beetje op 1 lijn) maakte die baas gewoon de deur open :oops:

MMmm...gelukkig was ze toen nog niet zodanig oud en volgroeid maar ze heeft er een half trauma van...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 10 apr 2006 19:16

Die eigenaar heeft wel een bullebakkenstatus als ik het zo eens hoor. Zo langzamerhand verneemt mijn oor steeds meer wangeluiden richting die man. Dat belooft wat te worden de zomer :)

*zegt nooit meer ja zonder na te denken*

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 10 apr 2006 20:44

Haha Flappie nee idd, maak geen vrienden met het recreatieteam..

Enne Pietertje is heus geen boeman, alleen nogal zenuwachtig en bang dat hij klachten krijgt over zn beleid. En zeg nou zelf, als je het niet eens bent met een bepaald beleid of bepaalde regels op een camping ga dan gewoon niet..

Persoonlijk zou ik er ook niet meer zo snel naar toe gaan maar ik vind het een beetje kinderachtig om een hele camping af te kraken om een paar dingen.

jvwingerden56
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jvwingerden56 » 11 apr 2006 16:52

ik misschien nog een dagje moet even kijken of dat met de volgende vakantie kan.
Afbeelding

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 11 apr 2006 17:10

Dit jaar ga ik niet naar Schoolzicht.. Tot aan m'n 18e ben ik er altijd heen geweest! En het kan er inderdaad ontzettend gezellig zijn! Meestal trokken we als jongeren allemaal met elkaar op! En dat maakte het écht leuk! De campingbaas is geen fijne man, dat is al bekend! :P
Maar ja, opzich is het logisch dat hij streng is! Dat moet je als beheerder ook wel zijn, als je orde wilt houden! Maar hij is wat té overdreven daarin! 's Avonds op tijd binnen zijn enzo, maar goed..er zijn ook genoeg leuke dingen!
Ik zit er aan te denken om er weer eens heen te gaan met vriendinnen, en dan als recreatie-team! :wink:
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 11 apr 2006 19:33

Poesje schreef:'s Avonds op tijd binnen zijn enzo, maar goed..er zijn ook genoeg leuke dingen!

Ehm... hoe laat is op tijd? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 apr 2006 19:49

Debor@ schreef:
Poesje schreef:'s Avonds op tijd binnen zijn enzo, maar goed..er zijn ook genoeg leuke dingen!

Ehm... hoe laat is op tijd? 8)

Nah, als je dan toch op tijd binnen moet zijn, kun je beter nog een potje Uno-en 8)

Terug naar “Archief”