Praten in je relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 10 apr 2006 13:22

Lalage schreef:Hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoe lang had je ook alweer verkering?

Deze vragen passen meer bij een PB'tje, mijns inziens. :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2006 13:27

btw Charlotte, je hebt 't al open gegooid met je vriend toch? Wat vond hij ervan?

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 10 apr 2006 13:30

Nou, niet open..... hoogstens enkele toespelingen gemaakt op onze best wel verschillende interesses en zo.
We hadden een goed gesprek(je), maar niet daarover.
Ik probeer wel een beetje te peilen wat hij ervan zou vinden, maar dat is wel lastig.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2006 13:32

Dat zou ik wel proberen ja. Misschien tijdens een lange wandeling, 't is maar een ideetje ;)

André

Berichtdoor André » 10 apr 2006 13:40

Charlotte schreef:Nou, niet open..... hoogstens enkele toespelingen gemaakt op onze best wel verschillende interesses en zo.
Misschien kun je het iets concreter maken naar je vriend toe, mannen begrijpen vrouwelijke toespellingen vaak niet zo.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2006 13:42

André schreef:
Charlotte schreef:Nou, niet open..... hoogstens enkele toespelingen gemaakt op onze best wel verschillende interesses en zo.
Misschien kun je het iets concreter maken naar je vriend toe, mannen begrijpen vrouwelijke toespellingen vaak niet zo.

Zoow dat is echt wel waar ja. Je moet heel duidelijk en haast bot zijn, anders denkt hij dat het allemaal wel goed gaat, zelfs al ben je zo'n open boek als ik.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 10 apr 2006 13:42

:D O ja, das waar. Mannen ook altijd..... :x :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 apr 2006 13:46

Ik heb zo´n gevoel dat je heel opgelucht gaat zijn als het uiteindelijk uit is.. maar het maken van die keuze is wel enorm moeilijk.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 10 apr 2006 13:49

Nou, misschien wel ja.
Of ik krijg enorm veel spijt.
Als ik maar wist hoe hij erop zou reageren. Ik ben bang dat ik me zo schuldig zou voelen tegenover hem!

En dan ben ik later een ouwe vrijster en dan denk ik: hád ik hem toch maar gehouden! :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2006 13:50

Je lacht er nu bij, maar ik ken wel iemand die dat denkt.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 10 apr 2006 13:54

Nou, het is inderdaad niet echt om te lachen als je dat echt denkt.
Vreselijk! Ik moet er niet aan denken! Dan kan je jezelf wel opvreten van spijt.

Maar aan de andere kant: ik geloof niet dat er voor iedereen maar één 'ware' is.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 apr 2006 13:55

Nou, misschien wel ja.
Of ik krijg enorm veel spijt.
Als ik maar wist hoe hij erop zou reageren. Ik ben bang dat ik me zo schuldig zou voelen tegenover hem!

Als je bij hem blijft zonder dat je het wilt, dán heb je pas echt een reden om je schuldig te voelen tegenover hem.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 10 apr 2006 14:02

Daar heb je ook weer gelijk in.

Ik wil me trouwens nog even excuseren dat ik jullie hier allemaal mee lastig val. Wel bedankt trouwens voor jullie reacties.
Ik ben nog steeds in twijfel, maar ben er wel van overtuigd dat ik een keer een keuze kan maken. Maar zoiets heeft ook tijd nodig. Ik ben niet impulsief :wink: .

Daarbij heeft God me duidelijk gemaakt dat het het belangrijkste is dat je Hem dient in je leven. Ik ben blij dat Hij me daarop attent maakte, egoistisch dat ik weer was.... :)
Dus, dan is de vraag: hoe/met wie kan ik dat het beste?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 apr 2006 14:08

Geen excuses nodig hoor, daarvoor ben je op een forum; niet alleen om te discusseren en lol te trappen (wel belangrijk trouwens, vind ik 8) ), maar ook om anderen te helpen :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2006 14:09

Charlotte schreef:Daarbij heeft God me duidelijk gemaakt dat het het belangrijkste is dat je Hem dient in je leven. Ik ben blij dat Hij me daarop attent maakte, egoistisch dat ik weer was.... :)
Dus, dan is de vraag: hoe/met wie kan ik dat het beste?

Heej dat is al een stap in de goede richting! Ik heb mezelf ook afgevraagd of ik God beter kan dienen met of zonder man. Nu heb ik toevallig een man (in spe) die me veel stimuleert om met geloof bezig te zijn, thank God :) Dus dan is het antwoord wel makkelijk. Dan is de vraag nog of je je voldoende aan elkaar kunt aanpassen, of je het kunt uithouden met elkaar in een huis. Dat vraagt best wel wat aanpassingsvermogen, ik hoop dat 't gaat lukken.

Terug naar “Archief”