Moderator: Moderafo's
oohhhh! heb je wel naar hem geroepe dat je je besodemieterd en bedrogen voelde?weetikveel schreef:he wat jammer nou op terugweg om half 7 heb iknog ffen bij waddnxveen met de vangrail geknuffeld omdat een andere automobilist beroerd was om te kijken of hij wl opzij kongave_meid schreef:weetikveel schreef:was wel gezellie in de auto toch? en op meetig was het ook super net als bij menno alleen op de terugweg was het minder naat acire thuis was afgezetgave_meid schreef:Acire! Acire! waar is henkie met staart!!??
ja het was zekers gezellig...IK LEEF NIET MEER VOOR JOOOOOOOOOUH
nou ik had het kunnen roepen wat die ...... ree door heb niks geen kenteken maar wel berg schade. met mij gaat lles uitstekend met jou ookgave_meid schreef:oohhhh! heb je wel naar hem geroepe dat je je besodemieterd en bedrogen voelde?weetikveel schreef:he wat jammer nou op terugweg om half 7 heb iknog ffen bij waddnxveen met de vangrail geknuffeld omdat een andere automobilist beroerd was om te kijken of hij wl opzij kongave_meid schreef:weetikveel schreef:was wel gezellie in de auto toch? en op meetig was het ook super net als bij menno alleen op de terugweg was het minder naat acire thuis was afgezetgave_meid schreef:Acire! Acire! waar is henkie met staart!!??
nee hoor grapje, gaat het?
weetikveel schreef:nou ik had het kunnen roepen wat die ...... ree door heb niks geen kenteken maar wel berg schade. met mij gaat lles uitstekend met jou ookgave_meid schreef:oohhhh! heb je wel naar hem geroepe dat je je besodemieterd en bedrogen voelde?weetikveel schreef:he wat jammer nou op terugweg om half 7 heb iknog ffen bij waddnxveen met de vangrail geknuffeld omdat een andere automobilist beroerd was om te kijken of hij wl opzij kongave_meid schreef:weetikveel schreef:was wel gezellie in de auto toch? en op meetig was het ook super net als bij menno alleen op de terugweg was het minder naat acire thuis was afgezetgave_meid schreef:Acire! Acire! waar is henkie met staart!!??
nee hoor grapje, gaat het?
weetikveel schreef:welke neef ken je dan ook alweer? het is idd niet lief nee was el lief bedoeld dat hij een knuffel wilde gevenlinde schreef:ahh weetikveel...nu weet ik éindelijk wie je bent, ik ken je neef enzomaar das niet zo lief dat je auto de vangrails geraakt heeft
owkee op die manier jup dat is idd me neef maar zou zo gou ff niet weten wie je was op meeting. die met die laptop?linde schreef:weetikveel schreef:welke neef ken je dan ook alweer? het is idd niet lief nee was el lief bedoeld dat hij een knuffel wilde gevenlinde schreef:ahh weetikveel...nu weet ik éindelijk wie je bent, ik ken je neef enzomaar das niet zo lief dat je auto de vangrails geraakt heeft
arjan enzo
wat was er dan van de zomer gebeurd? ik ben er al overheen was enkel maar schrik zolang ik weet dat er niemand bij betrokken is heb ik er niet zo een last van heb nml 5maanden geleden ook wat meegemaakt wat wel het ervaren waard wastactix schreef:ah weetikveel, klote voor je, ik weet hoe het voelt, kben net over mn trauma van van de zomer heen, dus als je erover wil praten, dan zeg je het maar;/ ws trouwens vet gezellige meeting jah, dat moet echt vaker gebeuren zoooo.
weetikveel schreef:owkee op die manier jup dat is idd me neef maar zou zo gou ff niet weten wie je was op meeting. die met die laptop?linde schreef:weetikveel schreef:welke neef ken je dan ook alweer? het is idd niet lief nee was el lief bedoeld dat hij een knuffel wilde gevenlinde schreef:ahh weetikveel...nu weet ik éindelijk wie je bent, ik ken je neef enzomaar das niet zo lief dat je auto de vangrails geraakt heeft
arjan enzo
linde schreef:weetikveel schreef:owkee op die manier jup dat is idd me neef maar zou zo gou ff niet weten wie je was op meeting. die met die laptop?linde schreef:weetikveel schreef:welke neef ken je dan ook alweer? het is idd niet lief nee was el lief bedoeld dat hij een knuffel wilde gevenlinde schreef:ahh weetikveel...nu weet ik éindelijk wie je bent, ik ken je neef enzomaar das niet zo lief dat je auto de vangrails geraakt heeft
arjan enzo
uhm die zei dat je op elite niveau mocht komen proberen te pratendaar op die bankies enzo
we hebben jaaaren geleden gechat geloof ik
gave_meid schreef:Acire! Acire! waar is henkie met staart!!??
linde schreef:hehehe die ene foto moest en zou ik van abcoude verwijderen
Acire schreef:gave_meid schreef:Acire! Acire! waar is henkie met staart!!??
Nou kijk, het is zo... uhm, ik durf die niet te posten. Bang voor klappen zeg maar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten