vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 05 apr 2006 18:08

'Als je Hector buiten beschouwing laat,' sprak de niet van enige klandizie gespeende groentenboer op samenzweerderige toon, 'is er geen hond die mij begrijpt.' Terwijl hij een wortel door zijn vingers liet glijden besloot hij op zijn vierenveertigste een tweede fabrieksarbeider te gaan mishandelen. Een voornemen dat nooit uitgevoerd zou worden, want enige minuten later was van Pedro - want zo heette de groentenboer - weinig tot niets meer over. Hij was in de bak zwavelzuur gevallen die hij voor zijn hond had toebereid.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 05 apr 2006 18:12

Toen hij zijn tas op zijn rug sjorde, hoorde hij diep in zijn oor het gebrom van de vlieg die er al jaren zat. Hij werd boos en trok de aap aan zijn poot. Die ging snel weer op zijn stokje zitten en leefde nog lang en gelukkig.

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 05 apr 2006 18:22

Achja zo is het leven, komen en gaan, gaan en komen, sprak de gorilla en liep op zijn armen naar het water om er nooit maar uit tekomen..
Borrelend sloot het zwarte water vol van arglistigheden zich boven het hoofd van de gorilla.
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 05 apr 2006 19:08

'Ach, doe nou eens normaal', reageerde hij geïrriteerd. Nooit, maar dan ook nooit, zou hij zijn opvolger de 27e ronde laten verknallen door per ongeluk een faun toe te laten. Het grandioos succes had bij sommigen tot grote wanhoop geleidt. Zij sloten zich op in het riool, alwaar zij een prachtige cocktailparty hielden, ter ere van het 22 jaar getrouwd zijn van Guus de brandweerman, die helaas niet aanwezig kon zijn, omdat het regeringsgebouw door vlammen werd aangetast. Maar gelukkig kon dat de pret niet drukken.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 05 apr 2006 20:15

Mijn mailbox is eindelijk leeg, dacht het kreunende wijf, nu mag ik nijdig zijn.

Ness
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Ness » 05 apr 2006 20:17

En ze huppelde door de regen, lachte naar de wind, voelde zich groeien, en brak.
RPG!
music is the art of living

Collateral

Berichtdoor Collateral » 05 apr 2006 20:29

'Mijn naam is ook al "Haas",' siste Joost achterdochtig, 'en jullie weten zeker niet hoe dat komt?'

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 05 apr 2006 20:37

"Nee" zei de friemelende fröbelaar, en vervolgende onwetend zijn weg door de geplette kattendarmen.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 05 apr 2006 21:53

Vila vol erbarmen en een shot voor iedere debiel. Kom nu in mijn armen, zingend dat ik voor je viel. Iedereen is hier en daar en hier word ik nu gek. Ga asjeblieft de tuin in en hou allemaal je bek.

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 05 apr 2006 21:54

Kokhalzend zetten zij de reis voort. Het was een walgelijke afvalrace, waarbij degene die het op een kotsen zette afviel. Wadend door het stinkende moeras, bereikten de 'overlevenden' het groene gras, om er achter te komen dat het slechts een waardeloos rustpunt was in de lange weg die zij nog te gaan hadden. Met het kwijl om de mond sleepten zij zich voort door een stinkende poel vol kadavers. Hun gezichten zagen grauw en hun doorweekte kleding plakte vast aan een bevend lichaam. Star, gebroken en ellendig waren zij. Ondanks alles kon er nog wel een glimlach af, hoor.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 06 apr 2006 08:02

De koude straal stroomde over zijn gezicht. Hij keek omhoog, knipperde de druppels weg en vroeg zich af hoe het kwam dat de douchekop er zo smerig uitzag. Het putje gorgelde onder zijn linkervoet.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 06 apr 2006 08:06

Magere Hein liep nog een rondje want de sprookjesverteller had nog geen kabouter gezien.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

FV
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FV » 06 apr 2006 10:15

Dat klopt, sprak de fee, de kabouter zit namelijk in Ishafaan, alwaar hij meedoet aan een hardloopwedstrijd voor reuzen van wie de zevenmijlslaarzen zijn afgepakt.
"De beste manier om een probleem op te lossen is de humor ervan te ontdekken."
- Arthur C. Clarke -

The_hacker91
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor The_hacker91 » 06 apr 2006 10:19

Dit gezegt hebbende startte ze haar bezem, de beer in totale wanhoop achterlatend. Ondanks het warme weer ging hij toen toch maar zijn teennagels knippen.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 apr 2006 10:23

De wind mompelde, verwoed pogingen doende, om hijgend en zuchtend binnen te dringen in de warme genegenheid van mijn kleding. Het kleefde mij aan, als een modderig kleed, doorstak mij als duizend doornen. Het rukte, en trok als een braamstruik, binnendringende in het diepste van mij ziel. Als een gesel sloop het over mijn rug, ploegend als een stampende oeros wiens dauw en zweet mij liet huiveren. Het gaf niet, de wind wurgde mijn gevoelens en nam ze mee, om ze daar, onder een boom van het vlees te ontdoen en ze te verslinden. Ik stierf een stille dood. Ik trok mijn huid wat dichter en knoopte mijzelf met een resoluut gebaar dicht.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”