Moderator: Moderafo's
Ach, Mew is het waard om twee keer genoemd te worden. Zo snel jij het noemt gaan mensen het luisteren...kurtyo schreef:Ik ben niet zo'n sulletje met tijd teveel, ik heb een leven. Met andere woorden: ik heb niet de tijd om alles door te lezen.
Staring at the Stars is a passionate, moody collision between shoegazer alt-rock and synth-laden electro-pop, reminiscent of both Radiohead and The Cure. Ron Cavagnaro sings sincerely about life, love, and spirit from his home in Rochester, New York.
Hebben je oortjes nog van Textures mogen genieten CollCollateral schreef:Aragorn schreef:Ach, het is kurtyo wel eigen om als bands allang genoemd en bekend zijn ze 5 pagina´s later als nieuwe ontdekking te propageren.
![]()
Mew: ik kende ze uiteraard al (), maar vond het tot dusver niet heel geweldig. Maar welaan, misschien luister ik ze nog wel een keer.
SchoonCollateral schreef:Ja! Niet onaardig, als ik wat meer metaladept zou zijn zou ik het haast echt mooi vinden.
Dat album heeerscht!Aragorn schreef:Khoma staat ook op de luisterpaal, ik zal zo eens checken.
Je hebt Khoma geluisterd.. en en?Aragorn schreef:Maar eerst de nieuwe Zutons afluisteren die over 2 weken uitkomt.Hij is minder exotisch dan de vorige, maar na meerdere luisterbeurten wordt hij toch steeds lekkerder.
Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten