Lalage schreef:Een brief of e-mail schrijven lijkt me helemaal geen gekke manier om dat te doen als het live wat moeilijker gaat.
Hier sluit ik me bij aan.
Esra en ik schrijven van begin af aan naar elkaar. Toen ik naar Belgie ging zagen we elkaar doordeweeks niet. Dan schreven of mailden we vooral.
Nu schrijven we omdat het niet anders kan (bellen is duur en niet altijd tijd voor).
Als je schrijft kun je dingen anders zeggen dan normaal. Je kunt je woorden nauwkeuriger kiezen.
Dit gaat natuurlijk niet over een kopje thee of wat je op je brood wilt.
Charlotte schreef:Okee, dat zal enigszins overdreven zijn...........![]()
Bedankt voor jullie goede adviezen, maar ik ben bang dat het toch niet gaat lukken. Soms denk ik dat ik teveel veranderd ben sinds we verkering hebben.
Over sommige dingen kunnen we ook niet samen praten, omdat we er niet allebei interesse in hebben. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet erg te zijn, maar ik ga wel steeds meer voelen hoe jammer ik dat vind........
Maar ach, misschien zit ik gewoon te zeuren, volmaakt kan het ook niet zijn, ik moet me er maar over heen zetten........
Toon iig interesse in de dingen die je beiden doet. Een relatie is samen groeien.
@ Debor@:
Thx, we zijn bijna op de helft...