Punt 1: zeg ik dat er VEEL gebrabbeld wordt over bekende Nederlanders? het gaat er om dat er een aandachttrekkende Nederlander bij wordt gehaald en niet om de hoeveelheid berichtjes
Punt 2:Waarom zou ik het HSP-liefhebbers noemen? Volgens God moeten we iedereen liefhebben. Dus als ik dit topic zó had genoemd had je niet meegepraat?
Punt 3: Met AL die voorbeelden over ADHD en borderline? al die al die? ik maak alleen duidelijk dat een bepaald kenmerk nog niet direct op een ziektebeeld hoeft te duiden. Maar dat snap jij zelf heel goed!
Punt 4: Ik vind jouw reactie naar Teh Smiem kant nog wal raken. Ten eerste is hij NIET offtopic, want hij heeft feedback over hoe bot mensen hier reageren. Ten tweede snap ik niet waarom jij zijn reactie
onchristelijk vind. Hij wil juist dat mensen liefdevoller tegen elkaar reageren, dat lijkt me juist christelijk.
Punt 5: Ik val niet onder vage praktijkjes, en andere mensen ook niet. En wat betreft nuchter en kritisch bekijken, als ik jouw was zou ik eerst proberen wat empathie te krijgen voor je naaste.
Áls er een wereld vergaat, is het de jouwe. (geef bij de weg ook meteen even een inhoudelijke reactie)
Deze reactie naar Teh Smiem hoef ik sowieso geen feedback op te geven, het spreekt voorzich dat dit kant noch wal raakt.
Groet, Marina