Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Gewoon, jezelf verzorgen, jezelf letterlijk opmaken. Dat is mijns inziens hetzelfde als smorgens je haar kammen en mooie kleren aan doen. Ben je dan niet tevreden met hoe je haar van nature zit? Vast niet, maar dat lijkt me ook geen enkel probleem.
Of vind jij dat je ook geen oksel-, schaam- of baardhaar zou moeten scheren?
Dreamster schreef:VOlgens mij verstoppen een heleboel mensen zichzelf als ze geen makeup op doen!
Dreamster schreef:Omdat sommige mensen gewoon zijn zoals ze zijn...glamour-achtig...
Dan zou het zonde zijn als ze geen make-up gebruikten, hun houding zou iets missen.
Kijk, jij houd niet van make-up, ok, dan zou je dus jezelf niet zijn als je het wel zou dragen!
Maar omdat jij jezelf niet zou zijn, zou niemand zichzelf zijn als iedereen make-up droeg?
Het is gewoon een kwestie van voorkeur: Ik zou bijvoorbeeld geen bontlaarzen dragen: ik zou me er lomp in voelen, maar dat betekend toch niet dat iedereen die bontlaarzen draagt zich lomp voelt?
MissF schreef:Mwah, ik geloof niet in de zin dat sommige mensen zich juist verstoppen als ze geen make-up opdoen.
Een beetje cru gezegd: God schiep me niet met make-up...
Nee, ik denk dat make-up wel 'verstoppertje' spelen is, maar ik vraag me alleen maar af of dat erg is. Ik denk het dus niet. Als ik me lekkerder voel met make-up op, so what?
het enige vervelende is, dat het iemands leven gaat bepalen: zonder make-up kan ik eeeeecht de straat niet op hoor...
Dat vind ik ver gaan, eigenlijk. Daar vind ik een stuk onzekerheid zitten en dat vind ik wel jammer, al is het nog zo logisch...
essieee schreef:Als ik eerlijk ben, knap ik finaal af op mannen die make-up dragen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten