En hij was weer thuis
Opzich ging het allemaal redelijk goed. Heb woensdagnacht wel flink liggen spoken met de hik en maagzuur oa twee keer overgegeven (wel netjes op de wc

) En dat met een infuus aan je arm.
Ook moest er zo nodig weer een nieuw infuus in. Maar goed dat was gewoon nodig omdat de boel naast het bloedvat liep dan heb je geen keuze. Al met al ben ik verder de week best goed doorgekomen. De hik kwam pas echt op woensdagavond dus al met al maar twee dagen.
Goede nieuws was dat de waardes in het bloed weer gezakt zijn. Beide zijn nu op 2. Halfgoed nieuws is dat ik waarschijnlijk (nog niet helemaal zeker) toch nog 1 maandagkuur zou krijgen. Dat is opzich een opsteker maar voor mij niet het ergste omdat het maar 1,5 uur is.
En daarna is het uitkijken naar de ct scan aan de hand waarvan besloten word of er nog restweefsel weggesneden moet worden. Als het tegenzit moet er op allebei de uitzaaiplekken een keer geopereerd worden wat me dus komt te staan op twee operaties. Maar goed daar ga ik nu nog niet aan denken. Nu gewoon lekker aansterken en bidden dat ik de komende weekjes weer thuis mag blijven en dat de ct scan goed mag zijn.