make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 mar 2006 20:35

paprikameisje2 schreef:
Smurffie schreef:Onzin, waarom zou je met make-up niet jezelf zijn? Degenen die tegen make-up zijn, beweren tevens ook het hardst dat het om de binnenkant gaat. Inderdaad! Dus als je make-up op hebt, veranderd daar ook niets mee.

Iemand met een beetje menselijk inzicht, kan ook door een laag make-up heenkijken..

ik begrij pdat niet....

Als je jezelf durft te zijn.. durf je dat ook met een pukkelinge huid... of met veel blozen :oops:

dan ben je jezelf denk ik!!

Hm, als ik een weekend weg ben ofzo, neem ik 's avonds niet de tijd om alles eraf te halen, dus de volgende dag zie ik er ook niet meer uit. De hele kamer vol met vrienden, sho what? Ik maak me graag op, voor de fun, leuk om te klooien.

Goed, foundation (Anders ben ik echt spierwit) voor ik dat gebruikte vroegen mensen me té vaak of ik soms ziek was, want ''ooow meid wat ben je toch wit'' :roll:
Soms oogschaduw, lichte kleuren, meestal parel.
Volume-mascara, fantastisch spul! zonder mascara kom ik niet buiten :P
Oogpotlood, meestal teken ik mn wenkbrauwen ook nog bij.
Rouge en soms lipgloss.

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 27 mar 2006 20:38

Cisca schreef:Gewoon, blijven wie je bent, en je niet verschuilen achter een laag make-up, is nog slecht voor je huid ook :wink:

Ben je mal.. dat is vaak met de goedkope make-up! Alhoewel dat ook heel verschillend kan zijn. Je moet weten wat je erop doet.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 28 mar 2006 00:48

Ik heb heel erg lang zonder make-up gedaan, maar sinds ik het ben gaan gebruiken, vind ik mezelf zonder er zo 'kaal' uitzien. Ik gebruik niet veel (mascara, oogpotlood, (soms) oogschaduw, lipgloss) maar ik krijg wel van mensen te horen dat het mn gezicht/ogen iets sprekender maakt.

Dichtgeplamuurde hoofden dmv make-up vind ik ook vreselijk, maar gewoon subtiel een klein beetje make-up staat veel mensen juist toch wel goed enzo..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 mar 2006 17:53

Ik heb elke dag wel mascara op, en meestal ook een of ander goedje om vlekjes en puistjes te verstoppen.
Kgeef er niet veel geld aan uit, altijd het goedkoopste. Echt stom dat Kruitvat 'collection 2000' uit de collectie heeft genomen, dat was best goed, en zeker betaalbaar!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 29 mar 2006 14:57

ja..alles goedkoop:p

tja...gisteren de nadelen van mascara ontdekt...ik huilde zwarte tranen.
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 mar 2006 15:03

@smurffie: als mensen je bleek vinden, kan dat ook aan de kleuren van je kleding liggen. Ik heb een tijdje geleden een kleurenanalyse laten doen en nu ik erop let zie ik dat ik er in de juiste kleuren echt gezonder en frisser uitzie.

Teh Smiem
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Teh Smiem » 29 mar 2006 16:33

Lalage schreef:@smurffie: als mensen je bleek vinden, kan dat ook aan de kleuren van je kleding liggen. Ik heb een tijdje geleden een kleurenanalyse laten doen en nu ik erop let zie ik dat ik er in de juiste kleuren echt gezonder en frisser uitzie.

TIP:
Zie je er echt te bleek uit? Ga dan niet naar de dokter, maar verander je kleding effe. :mrgreen:
Kun je wat harder typen? Ik versta er nikz van!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 mar 2006 22:36

Lalage schreef:@smurffie: als mensen je bleek vinden, kan dat ook aan de kleuren van je kleding liggen. Ik heb een tijdje geleden een kleurenanalyse laten doen en nu ik erop let zie ik dat ik er in de juiste kleuren echt gezonder en frisser uitzie.

Roodachtigen hebben nu eenmaal een bleke huid, dus helaas :) Trouwens een bleke huid met pikzwarte kleding vind ik wel weer mooi. Verder draag ik meestal lichtblauw, of legergroen oid. Verder heb ik snel last van wallen, heel vervelend. Foundation egaliseert je huid weer een beetje, dus vandaar ook :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 mar 2006 08:25

Smurffie schreef:

Roodachtigen hebben nu eenmaal een bleke huid, dus helaas :) Trouwens een bleke huid met pikzwarte kleding vind ik wel weer mooi. Verder draag ik meestal lichtblauw, of legergroen oid. Verder heb ik snel last van wallen, heel vervelend. Foundation egaliseert je huid weer een beetje, dus vandaar ook :)

Ik heb ook een blanke huid, dat is niet meteen bleek ;-) Als ik zwart of rood aantrek (zoals vandaag), dan zie ik er een stuk beroerder uit dan wanneer ik blauw of lichtroze aan heb. Dat boeit niet altijd, maar soms wel, zoals bij een sollicitatie of op je trouwdag :oops:

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 30 mar 2006 10:14

wow, ik ga de deur geeneens uit zonder make up haha. En als ik een perfecte huid enz enz had deed ik ook geen make up op ( want het blijft uiteraard slecht, zelfs de dure merken) maar die heb ik helaas niet dus ja..Dan moet het maar he :) En ik gebruik foundation, mascara, lipgloss en af en toe lipstick of oogschaduw..

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 30 mar 2006 11:19

Ik heb nooit van die meug op, ik heb best een puistenkop (gehad) deels nog steeds, ik heb ooit eens van die verstopverf (heet officieel: camouflage-stick) gebruikt en hield er een driebubbele onsteking aan over en dat is nog steeds te zien.

Dood aan al die rommel! Letten jullie er overigens op of je make-up getest is op dieren?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 30 mar 2006 11:54

geen idee hoe het mij zou staan, ik heb het nog nooit gebruikt.
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Sanne20 » 30 mar 2006 14:16

beetje mascara, beetje lipgloss maar geen lagen dik. Zo natuurlijk mogelijk dat moet toch kunnen???
www.freewebs.com/adoptieroest
Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,
Jullie groeien IN mijn hart.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 11:15

Ik vind niet dat het altijd natuurlijk hoeft te zijn. Glitter&glamour is ook leuk op z'n tijd. :)

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 31 mar 2006 15:01

Nu ik ziek ben en 2 dagen geen make-up op heb gedaan, weet ik weer waarom ik normaal er geen moment over denk om zonder de deur uit te lopen!
Ik schrik me rot als ik in de spiegel kijk :mrgreen:

En ehm Raido, nee, eigenlijk let ik daar niet heel bewust op. Wel een goed punt.
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Terug naar “Archief”