verliefd

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

@tlantis
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor @tlantis » 25 aug 2003 17:42

Lalage schreef:Dat moet je dus NIET doen!

Ga maar lekker msn-en en melen enzo, dan wordt het vanzelf gezellig en kun je suggestieve opmerkingen gaan maken (hihi).
Was ook niet heel erg serieus bedoeld hoor lalage... maar goed, je weet natuurlijk wel lekker snel waar je aan toe bent. :D
MACDONALDUS SENEX FUNDUM HABET

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 29 aug 2003 08:42

Lalage schreef:Ga maar lekker msn-en en melen enzo, dan wordt het vanzelf gezellig en kun je suggestieve opmerkingen gaan maken (hihi).

Zij kan het weten. :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 aug 2003 09:36

Alwin schreef:
Lalage schreef:Ga maar lekker msn-en en melen enzo, dan wordt het vanzelf gezellig en kun je suggestieve opmerkingen gaan maken (hihi).

Zij kan het weten. :mrgreen: :mrgreen: :wink:

inderdaad, maar je moet natuurlijk wel eerst een geschikte persoon vinden... dus bid maar dat God iemand op je pad brengt.

Chloë

Berichtdoor Chloë » 01 sep 2003 20:26

:cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom is iedereen altijd heel bij als ie verliefd is. Ik word er helemaal niet blij van. :cry:

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 01 sep 2003 21:45

Chloë schreef::cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom is iedereen altijd heel bij als ie verliefd is. Ik word er helemaal niet blij van. :cry:

Hah, ik ben het met je eens, Chloë.
Liefde is slecht een euforische staat van illusie die zachtjes in de herst ontbind onder een deken van rotte bladeren.
Het is een arm in rigor mortis, omhoog klauwend tegen het ijs van de bittere winter om nooit meer de weg naar de warme kant te vinden.
Het is het verblindende ontwaken en de leugen van nieuw leven in de lente. Want voor elk nieuw leven, moet er een oud sterven.
Liefde is de zomer die elk lichaam per twee verschoeit en de as uitspreidt over de velden, de humus, een vrucht voor een nieuwe herfst.

Chloë

Berichtdoor Chloë » 02 sep 2003 15:13

Nou, dat heb je prachtig omschreven Storyteller! ;)

Maar ik word er serieus niet blij van. :? :cry:

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 02 sep 2003 15:17

Aan je plaatje te zien verkeer je dan op het moment niet in een toestand van verliefdheid Chloe.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 02 sep 2003 15:21

Chloë schreef:Nou, dat heb je prachtig omschreven Storyteller! ;)

Maar ik word er serieus niet blij van. :? :cry:

nee, liefde kan mooie dingen meebrengen, maar het brengt sowieso altijd ook rottigheid mee :| bah, waarom is het niet mogelijk gewoon van iemand te houden zonder al die problemen enzo erbij....
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Jardena
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 02 sep 2003 15:25

Heel erg fijn dat je verliefd ben, maar stel je voor dat je er werk van maak en je krijgt verkering, je gaat verloven en dan is daar de grote dag..........dan kom je uit het stadhuis/dorpshuis/gemeentehuis gewandeld met die felbegeerde ring om je vinger en dan staat daar buiten ineens de ware, gewoon de ware die je alles om jou heen doet vergeten, je vrouw, die ring, die rode loper, de bloemen, de rijst, alles.................je mistte haar niet want je kende haar nog niet.....................maar dan is het te laat, dan zal ze je aankijken en zich omdraaien en weglopen........................en dan loop jij heel je leven aan de hand van je medejvgenoot en echtgenote omdat jij zo nodig verliefd moest worden en niet kon wachten op Miss Right
Unaware, I have been unfair
I've been unfit for blessings from above
But even I can see The sacrifice You made for me.
To show that I have never been unloved
It's because of you, And all that you went through
I know that I have never been unloved"

Chloë

Berichtdoor Chloë » 02 sep 2003 15:26

Ja nou ja ik ben wel eens blij en ik ben ook meestal verliefd (wel steeds op dezelfde persoon overigens :mrgreen: ) maar ik ben niet blij omdat ik verliefd ben of zo. Ik ben hier anoniem dus ik kan gewoon zeggen dat ik vanmorgen heb zitten janken toen ik een jongen zag waarvan ik weet dat het nooit wat kan worden omdat hij niet bekeerd is. Stel je voor dat we morgen allebei komen te overlijden, dan kom ik in de hemel en hij in de hel! Dat kan toch gewoon niet, dat is toch om doodsbang van te worden!

AUWW het doet afschuwelijk veel pijn om daaraan te denken.

Sorry, ik moest m'n hart even luchten.

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 02 sep 2003 15:45

Ja, een veel voorkomend dillemma bij christenen, heb ik gemerkt.
Zelf ben ik van overtuiging dat de hemel een plaats/tijd is waar je je geliefden zult vinden, of ze nou bekeerd zijn of niet. Jouw liefde is dan genoeg om ze in de hemel te krijgen.
Een en ander heeft me geinspireerd tot het volgende verhaal:
"Lilly and the dead"

Jardena
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 02 sep 2003 16:36

Het is in Gods handen mensen te bekeren, maar dat betekend toch niet dat je geen relatie aan mag gaan met iemand die nog niet bekeert is, Ik vind dat je dat twijfelt aan Gods Almacht, Net zomin als jij weet of jij morgen zal sterven weet jij ook niet of God die jongen nog wil bekeren en dat God dat kan, geloof jij ook. Ik vind het arrogant om iemand op die grond af te wijzen omdat je dan zelf wil bepalen wat Gods weg met iemands leven is.
Ik kan me voorstellen en weet uit ervaring dat het veel moeilijke gesprekken kan opleveren, maar ook weet ik dat God wonderen doet!!

Bij geloof gaat het niet om geloven, maar om het loslaten van wat je gelooft. Geloof hoopt niet en bidt niet om dat dingen in de toekomst anders zullen zijn. Geloof is het stille hart dat niets afwijst, onze bereidheid om op dingen te vertrouwen zoals ze zijn
Unaware, I have been unfair

I've been unfit for blessings from above

But even I can see The sacrifice You made for me.

To show that I have never been unloved

It's because of you, And all that you went through

I know that I have never been unloved"

DJ

Berichtdoor DJ » 02 sep 2003 18:41

heefd er nou niemand een goeie tip voor me, en niet van die negatieve ervaringen enzo???

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 sep 2003 18:46

dj, mag ik je dan een advies geven: lees de eerste pagina van deze topic en er staan vele goede adviezen!!!

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 02 sep 2003 22:42

DJ schreef:heefd er nou niemand een goeie tip voor me, en niet van die negatieve ervaringen enzo???

Liefde, beste DJ,kent geen handleiding. En zeker een onverwoorde liefde voor een meisje niet.

Terug naar “Archief”