Berichtdoor jip_86 » 14 mar 2006 18:35
Helemaal 0 krijg je ze nooit. De ene waarde van 1,5 die ik nu heb mag je gewoon hebben. De waarde van 12 mag maximaal iets van 6 of 7 zijn uit mijn hoofd. Genezen ben je er niet mee maar het is een goede indicatie dat het wel goed zit. Enigste dat ik weet is dat ze na de behandeling een ct scan gaan maken waar meer uit duidelijk moet worden of het echt weg is.
Wel ziet het er voor zover ik begrijp er wel positief uit in mijn geval. Veel mensen die starten met bloedwaardes die zo hoog zijn als ik zijn vaak nog niet eens op een normaal niveau aan het eind van de 4 kuren. Dus wat dat betreft heb ik helemaal geen reden tot klagen omdat 1,5 en 12 geprikt is precies op de helft. Al het gebed door iedereen is dus niet voor niks.
Donderdag komen er weer nieuwe waarden. Wel spannend omdat als het een beetje mee zit de 12 wel in de veilige zone komt. Met je gezonde verstand zou je dan zeggen dat een 4e kuur niet nodig is. Dit verwacht ik eerlijk gezegd niet. Omdat ze bij de start hadden gezegd dat ik maar gewoon op 4 kuren moest rekenen.