Daar was ik weer na een weekje kuren. Heb niet de hele kuur gehad omdat een middel te gevaarlijk was om te geven ivm de longontstekingen. Je hebt dan zelfs kans op blijvende longbeschadigingen. De kans op beschadiging is er altijd wel maar met longontsteking erbij is die kans hoger naar het schijnt.
Verder heeft deze week vriend hik mij weer bijna de hele week gezelschap gehouden. Werd er gelukkig niet zo heel moe van als eerst maar werd het wel weer zat aan het eind van de week. Irritante was dat er deze week twee keer een nieuw infuus in moest. Omdat chemotherapie zulke rommel is willen ze graag zeker weten dat de naald goed in de ader zit. Dat is met een aantal trucjes wel te controleren. Als die dus niet werken moet er een nieuw infuus in. Met als resultaat dat deze keer twee keer mijn infuus verplaatst moest worden. Is allemaal niet leuk.
Tumormarkers blijven gelukkig nog steeds zakken naar 12 en 1,5. Dus ondanks dat ik vorige week niet gehad heb wat ik moest hebben blijft het wel zakken. Dat is toch wel enorm gaaf om te horen.
Nu op naar de maandag waar ik nu wel het spulletje ga krijgen voor mijn longen. En hopen en bidden dat ik deze keer wel twee weken thuis kan blijven.