Jaa, ik mag morgen weer. En ik moet om 7 uur beginnen, heb geen auto tot mijn beschikking, dus zal deze 16 kilometer fietsend af moeten leggen, en er ligt morgen sneeuw zegt de weermeneer, dus moet ik voor zessen weg

Lang leve de zorg
Nee, ik vind het heeeerlijk, werken. Niet als ik 's ochtends uit mijn bedje moet om kwart over 5, maar als ik er eenmaal ben echt wel!
Toen ik in het verzorgingshuis nog bijna fulltime werkte, ging ik best veel om met collega's. Nu is dat minder, omdat ik ook gewoon school heb enzo. Met een collega kan ik best opschieten, kweet precies hoe dr trouwjurk dr uit gaat zien, wat verder niemand nog weet enzo

Maar verder heb ik mijn eigen vriendinnen buiten mijn werk om.
Ik zal ook waarschijnlijk altijd in de zorg blijven werken, ontdek ik net
Want de jeugdhulpverlening is ook zorg
Nouja, dan mag ik voortaan in dit topic blijven reageren
Ik wil ook absoluut altijd blijven werken. Ook mijn moeder heeft dat gedaan, toen wij nog klein waren alleen 2 of 3 avonden in de week en tegenwoordig weer 4 hele dagen, alleen is ze nu geswitcht naar praktijkopleider binnen de zorg.
Ik wilde altijd 3 hele dagen werken, en mijn a.s. man dat ook laten doen, maar helaas istie het er niet mee eens

Hij wil fulltime werken. Maargoed, in de zorg kun je gelukkig wel heel makkelijk parttime werken, dat vind ik echt een voordeel! Dan kan ik gewoon de avonden en weekenden zo af en toe doen, heerlijk, om te werken

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...