Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 04 mar 2006 20:01

Mij lijkt het ook geweldig. Een feest voor mij en mn partner. Mooie jurk aan, "alle" aandacht.....Ow heerlijk!!!!...Op die dag moet God ook eer hebben. Ik heb mijn partner gevonden en mag voor Hem mijn Ja-woord geven dat lijkt me egt zo mooi om no eens mee te mogen maken.
Misschien komt het er ooit eens van , maar misschien ook wel niet.
God bepaalt dat voor mij...
Zijn er nog meer mensen die er zo over denken
of.......

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 04 mar 2006 20:03

Bic Mac ben het hele maal met je eens. Dan houd niemand het droog
Tranen van geluk!! :mrgreen: 8>)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 06 mar 2006 01:13

Wij hebben niet lang gedaan over ons huis kopen. Eerder wilden we wel een ander huis kopen, maar eigenlijk was dat het niet helemaal. We hebben er bij het eindbod pas van af gezien en zijn gaan bieden op een ander huis. Bij dit huis wisten we allebei dat we het van God zouden krijgen. We kregen allebei een bedrag in ons hoofd wat we uit wilden geven voor ons huis en later bleek dat dit bij beiden hetzelfde bedrag was. We brachten een bod uit op het huis, waarop gelijk negatief werd gereageerd, maar op gegeven moment kregen we de prijs die ik steeds in gedachten had. Ik vroeg bedenktijd en belde martien.
Het bleek dat God Hem dit bedrag ook ingegeven had en we kochten het huis voor de prijs die God ons gezegd had. Zou God dan niet met ons meegaan? Zou Hij dan niet aan ons gedenken? God is de getrouwe, tot in eeuwigheid, ook.. ja juist in deze dingen betoont Hij onze God te zijn!
Hij weet wat goed voor ons is!
Laatst gewijzigd door bloempie op 06 mar 2006 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rafaell

Berichtdoor rafaell » 06 mar 2006 11:09

Als het maar met dé vrouw is vind ik alles best! En natuurlijk sigaren, whisky en een band 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mar 2006 12:40

rafaell schreef:Als het maar met dé vrouw is vind ik alles best! En natuurlijk sigaren, whisky en een band 8)

Vooral die band is erg belangrijk. Je moet toch op zn minst een béétje met elkaar overweg kunnen, nietwaar? 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 06 mar 2006 13:04

Nee, de Whisky en Sigaren zijn vooral belangrijk....

Je gaat toch niet trouwen als je zelfs de meest essentiele en belangrijke dingen in je leven niet kan delen? :roll:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mar 2006 13:19

Zeg Marnix, ben jij áltijd zo tegendraads? 8)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 07 mar 2006 06:50

Kben gisteravond op n bruidsbeurs geweest.. En daar een supermooie lazershow gezien, met licht, muziek enz.. Dat was echt wel heel gaaf, khad het nog nooit zo gezien.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 mar 2006 09:18

annvisser schreef:Kben gisteravond op n bruidsbeurs geweest.. En daar een supermooie lazershow gezien, met licht, muziek enz.. Dat was echt wel heel gaaf, khad het nog nooit zo gezien.

Ik wel, ik vond het vreselijk... al die walgelijke taartjurken. Ik snap niet dat mensen daarin gaan lopen.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 07 mar 2006 09:30

Lalage schreef:
annvisser schreef:Kben gisteravond op n bruidsbeurs geweest.. En daar een supermooie lazershow gezien, met licht, muziek enz.. Dat was echt wel heel gaaf, khad het nog nooit zo gezien.

Ik wel, ik vond het vreselijk... al die walgelijke taartjurken. Ik snap niet dat mensen daarin gaan lopen.

Mijn dank. Smaken verschillen.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 07 mar 2006 11:51

Ach, je hebt ook van die mensen in van die alternatieve kledij, op kistjes en aanverwante artikelen. Hier en daar een veiligheidsspeld door ledematen geprikt, duidelijk om de boel bij elkaar te houden. Tja, als dat voor deze mensen feestelijke kledij is, dan moeten zij dat vooral doen. Zelf vind ik dat dan weer niets, hoewel ik die suikerzoete slagroomtaart jurken dan ook weer een beetje over the top vind gaan. :lol:
Laatst gewijzigd door Katlheen op 07 mar 2006 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 mar 2006 11:52

Nou... op kisten zal ik niet gaan, dat beloof ik ok?

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 07 mar 2006 17:54

Corine schreef:
Lalage schreef:

Mijn dank. Smaken verschillen.

twas geen "jurkenshow".. maar een lazershow, met licht, muziek.. waarin het bruidspaar de taart ging aansnijden, gewoon in 1 woord, geweldig!

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 07 mar 2006 18:48

Marnix schreef:Nee, de Whisky en Sigaren zijn vooral belangrijk....

Je gaat toch niet trouwen als je zelfs de meest essentiele en belangrijke dingen in je leven niet kan delen? :roll:

:shock: Maar marnix, je trouwt toch omdat je van die persoon veel houd en niet om aan je eigen belangen te voldoen?! Zoals whisky en sigaren!!!

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 07 mar 2006 18:54

[quote="rafaell"]Als het maar met dé vrouw is vind ik alles best! En natuurlijk sigaren, whisky en een band 8)[/quote

In jou geval hebbie groot gelijk. Tegenwoordig kan er ook getrouwd worden met iemand van het eigen geslacht. Niemand kijkt er meer van op. Ik snap eigelijk niet goed hoe et kan, dat twee mensen van hetzelfde geslacht trouwen. Ik moet er niet aan denken, maar dat is ieder voor zich!! 8)De band vind ik van deze drie wel het belangrijkste!!!! :mrgreen:

Terug naar “Archief”