GroenLinks, A'dam heeft een sterke linkerfractie nodig. Zeker nu Dekker met haar huurplannen de segregatie wil versterken. Verder stem ik links omdat ik niet zit te wachten op R'damse taferelen.
Scape
Moderator: Moderafo's
rafaell schreef:Je laat je keuze toch ook niet door een stemwijzer bepalen? Ten eerste staan ze open voor manipulatie door de makers en ten tweede weet de stemwijzer niet welke punten jij het belangrijkste vindt.
rafaell schreef:Hoezo niet? Denk je dat er iets aan veranderd als je op een christelijke partij stemt? Het gaat om de partij waar je je het best bij thuis voelt, van de partijen waar ik tussen kan kiezen voel ik me het meest verbonden met de VVD. Bovendien is dat niet iets waar de gemeentelijke politiek wat over te zeggen heeft.
essieee schreef:rafaell schreef:Hoezo niet? Denk je dat er iets aan veranderd als je op een christelijke partij stemt? Het gaat om de partij waar je je het best bij thuis voelt, van de partijen waar ik tussen kan kiezen voel ik me het meest verbonden met de VVD. Bovendien is dat niet iets waar de gemeentelijke politiek wat over te zeggen heeft.
Instemmen met levensbeeindiging; dat is het zelfde als Petrus deed; God verloochening!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten