MissF schreef:Pfff, ik denk dat ik dat hele trouwgedoe maar ff uit stel!
Als ik (naja, we) zie hoeveel tijd er zal gaan zitten in een huis vinden, en dat dan nog opknappen enzo, tjonge jonge
Valt wel mee hoor

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Pfff, ik denk dat ik dat hele trouwgedoe maar ff uit stel!
Als ik (naja, we) zie hoeveel tijd er zal gaan zitten in een huis vinden, en dat dan nog opknappen enzo, tjonge jonge
Lalage schreef:Willard schreef:Lalage schreef:@Willard: Je hebt minstens 2 en hoogstens 4 getuigen bij een burgerlijk huwelijk.
Oh, dat wist ik niet. Is dat als je allebei dezelfde 2 getuigen neemt, of heb je maar 1 getuige per persoon nodig?
de getuigen zijn voor het huwelijk, niet voor een van beiden
trijntjejohanna schreef:wij zijn in september 2004 getrouwd.. ik had 2 getuigen.. mn vader en mn moeder... tobias had 1 getuige.. zijn moeder... nou was het zo dat zn moeder veel te laat kwam (ja echt waar).. dus nu had Tobias geen getuige meer... nu moesten ze de trouwakte veranderen zodat mijn vader dan zijn getuige was en mijn moeder mijn getuige.. dus blijkbaar maakt het toch wel uit dan.. anders snap ik niet waar al dat gedoe voor nodig zou zijn
tactix schreef:ooow trouwen!!! het zou me geweldig lijken, ik heb mn uitzet iig al voor elkaar!!! (Computer en bier en drankglazen)
Javaca schreef:Klinkt ook leuk![]()
Al denk ik dat Esra en ik meer hiervoor gaan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten