Wat voor studie doe je?
Muziekwetenschap, Universiteit van Utrecht, 3ejaars
(officieel ook nog theologie, maar heb daar al een tijdje geen vakken meer gevolgd.)
Wil je ermee verder?
Ik wil sowieso zeker te weten mn studie afmaken.. Ik heb weer hoop gekregen dat ik voor de zomervakantie mn bachelor nog kan halen (moet de onderwijs/examencommissie alleen nog wel even besluiten dat ik bepaalde vakken als academisch context vak mag laten gelden, anders heb ik een probleem heheh)
Als het allemaal goedkomt wil ik na de zomervakantie de master Muziekwetenschap gaan volgen.. of ik er daarna mee verder kan en wil, zie ik dan wel.. Er is namelijk volgens mij niet superveel werk mee te vinden, maar ik ga zeker proberen er een baan mee te vinden.. al zou het alleen maar zijn om een andere studie mee te bekostigen (of theologie afmaken, of een compleet andere studie.. dat weet ik nog niet precies)
Is het mee- of tegengevallen?
Ik ben van plan mn opleiding af te maken.. dus in dat opzicht valt het mee.. Er zitten erg leuke vakken tussen (dan weet ik ineens weer waarom ik die opleiding gekozen heb) maar er zijn ook echt vreselijke vakken bij..
Qua werkdruk etc. is het me de eerste 2 jaar erg meegevallen.. met bijna niks doen, waren toch alle vakken te halen.. Alleen merk ik nu wel dat ik iets meer moet gaan doen.. dat komt dan ook vooral doordat ik nu voornamelijk werkgroepen en casestudies volg.. en daarbij zijn er vaak andere mensen ook afhankelijk van mijn prestaties, dus dan moet je wel...
Is het wat je verwachtte?
Ik moet zeggen dat ik weinig verwachtingen had voordat ik aan deze opleiding begon.. ik heb eigenlijk zomaar iets gekozen toendertijd...