Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Hmz, huwelijksaanzoek doen wij niet aan. Al veel te veel geintjes over gemaakt. Zo ben ik al gevraagd onder de Eiffeltoren, bij de Arc de Triomph en bij het bankje in het bos op Flevo waar we ooit voor het eerst gezoend hadden. Maar hij is nog nooit op z'n knietjes gegaan, ik denk dat ik dan helemaal in een scheur lig
Katlheen schreef:Debor@ en ik plukken gewoon 2 locals van het strand, als getuigen.....Is nog lekker goedkoop ook (om in de puur hollandse traditie te blijven)
Ehm, de goudenkoets lijkt mij coowl.Debor@ schreef:Koetsjes of terreinwagen enz enz. Ik ben benieuwd!
Jannoek schreef:Niet waar TJ...
Je moet twee getuigen hebben, en wat lalage al zei, je getuigt voor een huwelijk, niet voor de bruid of bruidegom apart.
't Komt wel 's voor dat een stel trouwt, gewoon echt met z'n tweeen, en dat dan 2 medewerkers van de burgerlijke stand v an de woonplaats als getuigen fungeren. tja... 't is maar net waar je van houdt!
trijntjejohanna schreef:Jannoek schreef:Niet waar TJ...
Je moet twee getuigen hebben, en wat lalage al zei, je getuigt voor een huwelijk, niet voor de bruid of bruidegom apart.
't Komt wel 's voor dat een stel trouwt, gewoon echt met z'n tweeen, en dat dan 2 medewerkers van de burgerlijke stand v an de woonplaats als getuigen fungeren. tja... 't is maar net waar je van houdt!
wij zijn in september 2004 getrouwd.. ik had 2 getuigen.. mn vader en mn moeder... tobias had 1 getuige.. zijn moeder... nou was het zo dat zn moeder veel te laat kwam (ja echt waar).. dus nu had Tobias geen getuige meer... nu moesten ze de trouwakte veranderen zodat mijn vader dan zijn getuige was en mijn moeder mijn getuige.. dus blijkbaar maakt het toch wel uit dan.. anders snap ik niet waar al dat gedoe voor nodig zou zijn
\jopidopi schreef:zn moeder veel te laat kwam (ja echt waar )..
wat een drama!!!! wat zullen jullie in spanning gezeten hebben!!!
Lalage schreef:Hmz, huwelijksaanzoek doen wij niet aan. Al veel te veel geintjes over gemaakt. Zo ben ik al gevraagd onder de Eiffeltoren, bij de Arc de Triomph en bij het bankje in het bos op Flevo waar we ooit voor het eerst gezoend hadden. Maar hij is nog nooit op z'n knietjes gegaan, ik denk dat ik dan helemaal in een scheur lig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten