Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 dec 2005 20:25

Gefeliciteerd!! En ja... het is zeker erg veel werk :lol: Maar ook erg leuk om te doen! ( goede ceremoniemeester uitzoeken, die kan veel doen :wink: )

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 15 dec 2005 22:08

Thanks! 8)
ja die ceremoniemeester is juist het probleem, want er is niemand die echt goede organisatorische vaardigheden heeft.
dus ik zit al te denken aan een weddingplanner. Het voordeel hiervan is ook dat iedereen kan genieten van de bruiloft en je weet dat een professional de touwtjes in handen heeft.
Maar nadeel hiervan is dat het iemand is die ons niet heel goed kent en de gasten helemaal niet kent.
Maar ik ga wel zowiezo meer info aanvragen over een weddingplanner en dan zie ik wel.
Ik wil het trouwens alleen voor de trouwdag zelf, de verdere voorbereidingen doen mijn vriend en ik gewoon.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Willard
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Willard » 26 feb 2006 23:16

Debor@ schreef:En dáárom wil ik geen poespas :).

Debor@ schreef:Een thema vind ik echt een heel leuk idee! Zo zag ik van de week in een fotoboek van een vriendin een meisje die als thema 'de jungle' had gekozen, dus de één kwam in het felrood (duidde op een orichidee), de ander in het gifgroen en zo. Heel mooi kleurig en toch niet té, vanwege de donkere achtergrondkleuren en zo. En.... de collecte in de kerk ging naar het WNF :D

Wat klopt hier niet?
Durven twijfelen getuigt van een groot geloof

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 27 feb 2006 15:54

Ach, ontkenningsfase joh :mrgreen: Maar ja, je kunt jezelf natuurlijk ook afvragen wat al die poespas is, die Debor@ niet wil. :?:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 feb 2006 15:58

Hebben jullie nog tips voor als je een trouwjurk moet kopen/huren? Ik vind de meeste trouwjurken echt gruwelijk lelijk :-S M'n budget is niet zo hoog. Ik heb gehoord dat er ook winkels zijn waar je een galajurk kunt laten maken, heeft iemand een adres?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 feb 2006 16:14

lalage, k weet wel dat er in Rotterdam een zo'n zaakje zit. Mijn zusje heeft het ook gedaan.

p.s. trouw in rusland, heb je een trouwjurk voor 160 euro. :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 feb 2006 16:18

adres? In Amsterdam moet er ook eentje zijn, heb ik een keer op tv gehoord, maar het lukt me niet om te vinden met Google. Rusland vind ik trouwens een beetje ver ;) En hebben ze daar niet alleen taartjurken?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 feb 2006 16:22

Mijn zus gaat in augustus trouwen, en wil ook perse geen trouwjurk. Zij is in een avondjurken winkel geweest. Maar daar hoef je niet zo vroeg heen, want anders is de nieuwe collectie er nog niet. Dus als je in de zomer trouwt moet je er pas in het voorjaar heen.
Kzal het adres vanavond even vragen voor je!

(enne....kgeef je groot gelijk dat je geen echte trouwjurk wilt ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 feb 2006 16:25

Het ligt eraan wat je als een echte trouwjurk definieert ;) Ik vind de jurken van Rembo Styling wel heel mooi, maar die zijn te duur. Dat zou alleen tweedehands kunnen en dan moet je maar net dat wat je mooi vindt ergens tegenkomen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 feb 2006 16:27

De winkel waar ik m'n trouwjurk vandaan heb is ook niet duur! Maar echte gala jurken heb ik niet gezien, ik ga dan ook voor een echte trouwjurk, lange sleep enzo (lekker struikelen halverwege de kerk ofzo) :wink:

Op zuidplein in Rotterdam verkopen ze wel van die gala jurken, meerdere winkels, ze kosten rond de 100-150 euro volgens mij.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 feb 2006 16:28

Welke winkel was dat dan? En hoe heb je geselecteerd naar welke winkels je ging? (mag ook per pb ;))

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 feb 2006 16:35

Je hebt wel hele mooie trouwjurken, die niet zo overdreven zijn, niet zo'n standaard witte jurk met een sleep van 3 meter er achteraan en zo.... maar wat gewoner... maar wel echt mooi design.

Ik vind zoiets wel mooi:

Afbeelding
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 feb 2006 16:46

Eigenlijk was de selectie erg makkelijk. Ik wist dat er in Middelharnis een winkel was die niet duur is, Annette heettie, daar heb je jurken vanaf 300 euro volgens mij. Mijn jurk is dan wel wat duurder, maar hij blijft onder de 1000 euro :lol:

Ik ben in Ede naar een trouwjurken winkel geweest, maar daar was het allemaal errug duur, daarna ben ik naar Annette geweest en een aantal jurken aangehad, toen was de keus snel gemaakt, voor foto's moet je alleen nog ff wachten tot na 12 april :wink:

Wil je anders geen jurk van marktplaats ofzo? Je mag de mijne ook wel lenen hoor :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 feb 2006 16:47

Hmz hmz en toch zou ik daar absoluut niet in gaan lopen, 't past gewoon niet bij me. Dit dan:
Afbeelding
Afbeelding
Ik wilde eerst in het groen of rood ofzo, maar dat past niet bij m'n huidskleur. Spierwit ook niet. Gebroken wit kan wel.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 feb 2006 16:56

Jaaa, Lalage, die zijn prachtig!!! :D
Rembo Styling en linnea rafaelli zijn mooi :D (en duur :( )
Alleen wil ik eigenlijk niet in het creme of wit, maar die zijn mooi ja :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”