Seks binnen het huwelijk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 feb 2006 10:28

Het lijkt me wel raar als we straks ineens wel doen wat we vier jaar lang niet deden. Maar dan zit je wel in een veilige setting en dat maakt het misschien juist wel mooier, meer ontspannen ook.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 feb 2006 10:39

Ja, dat lijkt mij ook wel apart, als je dan zoiets hebt van 'nou, nu moet het er eindelijk maar eens van komen'. Toch weer anders dan wanneer je er min of meer vanzelf geleidelijk naartoe groeit.

Maar ach, als je een goede relatie hebt is het vast sowieso wel leuk. :)

jopidopi
Mineur
Mineur

Berichtdoor jopidopi » 21 feb 2006 10:40

Gemeenschap voor het huwelijk............ nee, dat doen we toch maar niet.......
Maar...

Ik zou vreselijk tegen die huwelijksnacht op zien!!! Je weet al maanden van tevoren dat het die nacht zal gebeuren...... brrrr Voor een meid is dat denk ik zenuwslopend (tenminste voor mij wel) Je weet niet wat er gaat gebeuren (tja, je hebt het wel eens horen zeggen en gelezen, maar tblijft toch de eerste keer)

Ik probeer me eens in te leven in anderen........
1. Je groeit naar elkaar toe..... Dus ook op het sexuele gebied.... Waar is de grens? Tot het niet aanraken van de geslachtsdelen? Dan is die huwelijksnacht helemaal een ramp!! (als je begrijpt wat ik bedoel)
2. Je groeit naar elkaar toe ook op het sexuele gebied, maar het stopt bij de gemeenschap, dat doe je niet!! Pfff wat een zelfbeheersing!!!!
3. Je hebt gemeenschap voor het huwelijk (ai, dat kan natuurlijk niet!) en slaapt in je huwelijksnacht :mrgreen:

2 is naar mijn inzien de beste optie........ maar tja.... hou je dat vol? Ik heb respect voor allen die het vol houden (ik vrees dat het er weinige zijn) Ik hoop dat ik ooit zou kunnen genieten van die huwelijksnacht (maar ik vrees van niet..... alleen de naam al!! ik zou het liefst in de weken erop van lieverlee naar elkaar toe groeien en als het dan zo ver komt, kunnen we er beide ontspannen van genieten...... maarja, zo zal het wel niet gaan :? :mrgreen: :mrgreen:

hoe denken jullie hierover? of ben ik de enigste die het zo ervaart..............
Geef mij maar gewoon vakantie!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 feb 2006 10:43

jopidopi schreef:3. Je hebt gemeenschap voor het huwelijk (ai, dat kan natuurlijk niet!) en slaapt in je huwelijksnacht :mrgreen:

Waarom zou je dan slapen?

Ik heb zelf niet echt ervaring met huwelijksnachten, maar ik kan me idd wel voorstellen dat het een beetje geforceerd kan zijn dan.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 feb 2006 10:57

Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan slapen na zo'n hele dag trouwgedoe. Waarom zou je meteen 's nachts moeten gaan klooien? Dan ben je veel te moe om er wat leuks van te maken.
jopidopi: in de ideale situatie bouw je het zo op dat je precies op je trouwdag uitkomt bij gemeenschap, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet zo. Maar inderdaad: elkaar voor het eerst naakt zien en dan meteen all the way lijkt me ook niet echt gezond. Het lijkt me ook wel normaal dat je je niet schaamt als je vriend(in) 's wat bloot van je ziet, je hoeft toch niet meteen elkaar te bespringen. En als jongens die neiging wel hebben, dan weet je 'm als meisje als het goed is wel tegen te houden ;)

Serenity
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Serenity » 21 feb 2006 10:59

waarom zou je in je huwelijksnacht sex moeten hebben? Als je een flinke bruiloft hebt gehad ben je wel toe aan een goede nachtrust. Sex hebben kan altijd nog wel, de nacht erna bijvoorbeeld.

Want het moet natuurlijk niet zo zijn dat:
1. je voor je huwelijk geen sex MAG hebben
en
2. je TIJDENS je huwelijksnacht sex MOET hebben.

Dat beslis je toch gewoon samen?
what the soul hides, blood tells

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 feb 2006 11:02

De volgende ochtend kan ook. Seks hoeft niet perse 's nachts als het donker is, al vinden sommige mensen dat misschien prettiger ofzo? Nou dan doe je toch de gordijnen dicht. Jaaa laten we een nieuwe poll openen: hou je van ochtendseks of doe je 't liever 's avonds 8) 8) 8)

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 21 feb 2006 11:04

Ik ben heerlijk gaan slapen naast mijn net getrouwde dame. Waarom overhaasten je hebt een heel huwelijk de tijd om sekueel naar elkaar toe te groeien!
"Dat" is nu juist zo prettig van een huwelijk dat je in alle rust heerlijk elkaar mag ontdekken. Jammer als je alles al van elkaar kent er is dan weinig nieuws meer over.
De web-log van Clint (moet je gezien hebben) Iedere dag een vervolg op de belevenissen van een ruige christen met borsthaar.
http://clintslog.web-log.nl/

Collateral

Berichtdoor Collateral » 21 feb 2006 16:20

Dus na een paar jaar huwelijk - je kent elkaar dan uiteraard van binnen en buiten en er is weinig nieuws meer over - is het tijd om te scheiden en een ander te trouwen, die je dan op zijn/haar beurt weer heerlijk kunt gaan ontdekken! 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 feb 2006 16:25

Inderdaad, want als je elkaar al goed kent voor het huwelijk is het huwelijk zelf niets meer aan, kennelijk. :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 feb 2006 16:33

Lalage schreef:De volgende ochtend kan ook. Seks hoeft niet perse 's nachts als het donker is, al vinden sommige mensen dat misschien prettiger ofzo? Nou dan doe je toch de gordijnen dicht. Jaaa laten we een nieuwe poll openen: hou je van ochtendseks of doe je 't liever 's avonds 8) 8) 8)

In het donker lijkt me maar bar lastig, je moet toch wel een beetje kunnen zien wat je doet. Maar ochtend-, avond- en middagseks hoeven elkaar toch niet uit te sluiten? :)

Overigens zie ik niet in waarom je na een vermoeiende dag geen seks meer zou kunnen hebben. Je maakt dan toch wel weer endorfine en weetikwatalnietmeer aan, dus dan hou je het nog wel een poosje vol. :P

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 feb 2006 17:05

hmz ja, toen Borkdude en ik elkaar net kenden, gingen we de hele nacht knuffelen. Maar dan ontbeten we daarna pas om half vier 's middags. Haha, mooie tijd was dat!

André

Berichtdoor André » 21 feb 2006 19:23

Aragorn schreef:Inderdaad, want als je elkaar al goed kent voor het huwelijk is het huwelijk zelf niets meer aan, kennelijk. :)
Precies alles mag dan plotseling zomaar in je huwelijk. Afbeelding

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 feb 2006 20:10

André schreef:
Aragorn schreef:Inderdaad, want als je elkaar al goed kent voor het huwelijk is het huwelijk zelf niets meer aan, kennelijk. :)
Precies alles mag dan plotseling zomaar in je huwelijk. Afbeelding

Stiekem 'polderen' in de middle of nowhere is veel leuker en spannender 8)

Technico

Berichtdoor Technico » 22 feb 2006 00:54

* proeft een bezinnende hoofdtoon in het topic :lol:

Terug naar “Archief”