Gemeenschap voor het huwelijk............ nee, dat doen we toch maar niet.......
Maar...
Ik zou vreselijk tegen die huwelijksnacht op zien!!! Je weet al maanden van tevoren dat het die nacht zal gebeuren...... brrrr Voor een meid is dat denk ik zenuwslopend (tenminste voor mij wel) Je weet niet wat er gaat gebeuren (tja, je hebt het wel eens horen zeggen en gelezen, maar tblijft toch de eerste keer)
Ik probeer me eens in te leven in anderen........
1. Je groeit naar elkaar toe..... Dus ook op het sexuele gebied.... Waar is de grens? Tot het niet aanraken van de geslachtsdelen? Dan is die huwelijksnacht helemaal een ramp!! (als je begrijpt wat ik bedoel)
2. Je groeit naar elkaar toe ook op het sexuele gebied, maar het stopt bij de gemeenschap, dat doe je niet!! Pfff wat een zelfbeheersing!!!!
3. Je hebt gemeenschap voor het huwelijk (ai, dat kan natuurlijk niet!) en slaapt in je huwelijksnacht
2 is naar mijn inzien de beste optie........ maar tja.... hou je dat vol? Ik heb respect voor allen die het vol houden (ik vrees dat het er weinige zijn) Ik hoop dat ik ooit zou kunnen genieten van die huwelijksnacht (maar ik vrees van niet..... alleen de naam al!! ik zou het liefst in de weken erop van lieverlee naar elkaar toe groeien en als het dan zo ver komt, kunnen we er beide
ontspannen van genieten...... maarja, zo zal het wel niet gaan
hoe denken jullie hierover? of ben ik de enigste die het zo ervaart..............