Ja, daar was ik weer. Heb inmiddels de volle kuurweek van de tweede kuur gehad. De eerste paar dagen gingen prima. Totdat ik woensdag een of andere vage bijwerking kreeg. Nl. de hik

Met als gevolg dat ik vanaf woensdag vrijwel continu de hik heb gehad.
We hebben van alles geprobeerd om er weer vanaf te komen. Maar niks hielp zo ongeveer. Het enigste wat hielp was je eigen rustig houden en plat blijven liggen. Nadeel is alleen dat de hik heel erg moe maakt. Dus de laatste paar dagen heb ik veel liggen genieten van de hik. Nu ik thuis ben word het gelukkig wel minder.
Verder heb ik op de hik na deze week nog weinig redenen tot klagen gehad. Alleen het warm eten in het ziekenhuis is totaal niet te eten. Soms heb ik als ik de geur van het eten ruik al genoeg gehad. Maar dat lossen we tegenwoordig op met eten van thuis. Een opgewarmd prakje van thuis smaakt dan altijd nog beter als het ziekenhuisvoer.
Daarnaast was er deze week opnieuw weer reden tot dankbaarheid. De tumormarkers in mijn bloed zijn opnieuw gezakt. Deze keer van 1500 naar 250 en de andere waarde van 65 naar 16. Ik kan echt elke keer mijn oren onderhand niet geloven als je die cijfers hoort. Als je bedenkt dat de eerste waarde op zijn top 25.000 is geweest is het nu nog maar 1%. Terwijl die 250 de start nog maar is van kuur 2.
Dit blijft je ook zeker de moed geven om door te gaan. Want hier doe je het toch uiteindelijk voor. En wat dat betreft is het ook deze week maar weer eens bewezen dat gebed onmisbaar is. Blijven bidden dus allemaal! Verder ook bedankt voor alle kaarten enz.