Spruyt sluit zich aan bij Groep Wilders

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 01 feb 2006 23:08

Juist, stem voor vrijheid, stem voor Ineke en Femke.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 feb 2006 12:40

Aragorn schreef:Dat heb ik hem zelf horen zeggen, vorige week dinsdag. 8) En dat is dus gewoon niet waar, aangezien het gemiddelde Kamerlid toch wel een HBO-opleiding op zak heeft en het volk gemiddeld op mavo/mbo-niveau zit.

En zo scherp vind ik het niet om te zeggen dat de multiculturele samenleving door de politiek geïntroduceerd is. Eerder bot en onwetend.

Ik denk dat je dit dan toch een beetje cynischer had moeten opvatten.... Tegen mij zij hij dat de Tweede Kamer 150 jongens en meisjes waren..... en ministers noemde hij mensen die nergens anders 88500 euro per jaar kunnen verdienen :D

Ik hou juist wel van mensen die een beetje cynisch kunnen zijn :D Maqar begrijp wel dat dat voortkomt uit zijn ontevredenheid over de huidige situatie en dat het geen fout vermelde feiten zijn ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 feb 2006 17:14

Het was geen tussendoor-opmerking en ook niet de engie van dit kaliber. Je kunt natuurlijk alles goed willen praten, maar over het algemeen bedient hij zich teveel van holle retoriek naar mijn smaak.

Klaas
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Klaas » 13 feb 2006 11:51

Wilders gaat van 1 naar 3 zetels in de peilingen!!!!

Zouden ze een partijprogramma gepubliceerd hebben???
Of zouden ze weer eens ingezet hebben op de islamofobe gevoelens van het gepeupel?

3x raden.... :mrgreen:
the words are what you trusted
but the eyes have final say
now you still got the devil left to pay

The Weatherman
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor The Weatherman » 13 feb 2006 13:13

Aragorn schreef:Het was geen tussendoor-opmerking en ook niet de engie van dit kaliber. Je kunt natuurlijk alles goed willen praten, maar over het algemeen bedient hij zich teveel van holle retoriek naar mijn smaak.

Op zich begrijp ik wel wat je bedoelt. En daar kan ik wel inkomen ook. Alleen is het wel verstandig om Spruyt over het geheel af te rekenen of niet. Dat hij zich momenteel bedient van holle retoriek is inderdaad erg jammer. Maar iedereen maakt daar weleens gebruik van. De vijf punten die je noemde, vind ik niet echt overtuigend. Het is bekend dat Spruyt nogal eens bepaalde stellingen de lucht in slingert, dus het is in dit geval vrij belangrijk wat voor argumentatie hij hier bij gebruikte. Om op grond van die punten Spruyt meer en meer als hersenloze populist te gaan zien, vind ik net zo hersenloos. Argumentatie en vooral de kracht daarvan is veel belangrijker.

Terug naar “Archief”