Subforum aanvraag

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 25 aug 2005 21:53

Je moet het ook meer zien als "mens erger je niet" alleen dan op een lange baan ;-)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 25 aug 2005 21:55

Oké, een idee om de mogelijkeid in te bouwen om hier online "mens erger je niet" te gaan spelen :mrgreen: :wink:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 25 aug 2005 22:55

Volgens mij komt het zo allemaal op de lange baan...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 24 nov 2005 19:07

Ik hoop nog een antwoord te krijgen op de volgende post:

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=917131#917131

(ik snap natuurlijk dat jullie eerst moeten overleggen maar het is daar een beetje ondergesneeuwd)

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 24 nov 2005 23:33

In ieder geval een voorlopig antwoord. Op dit moment zijn we van mening dat er nog te weinig topics zijn om een dergelijk subforum te starten. Natuurlijk zullen er topics bijkomen als er een subforum is, maar als de behoefte heel groot zou zijn, dan zouden er nu ook al veel geschikte topics zijn geweest. We laten hier even de slow chat spelletjes als Plaatsnamenspel buiten beschouwing uiteraard.

Een subforum starten waar 5 tot 10 topics op dit moment slechts zouden passen is gewoon te weinig dus (en nu niet allemaal nieuwe topics gaan starten he ;-) )

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 25 nov 2005 08:08

Ok bedankt voor het antwoord/meedenken.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 feb 2006 12:04

Zou er een subforum kunnen komen, waar we met elkaar smileys uit kunnen wisselen, we kunnen dan per categorie een topic maken, zelf heb ik al veel smilleys verzamelt per soort in ruim 60 mappen, 'k moet nodig weer mappen gaan splitsen, om het terug te kunnen vinden, het is dus wel de moeite waard, om er een apart subforum voor te maken Afbeelding

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 08 feb 2006 12:40

Aangezien Smilies het forum vertragen denk ik dat ik nu alwel kan stellen dat dit subforum er niet zal komen.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 feb 2006 12:54

Tja, van jou had ik dat antwoord wel verwacht, maar misschien zou het overlegd kunnen worden in het gehele moderatorteam Afbeelding

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 08 feb 2006 14:02

Cisca schreef:Tja, van jou had ik dat antwoord wel verwacht, maar misschien zou het overlegd kunnen worden in het gehele moderatorteam Afbeelding

Het huidige aanbod aan smileys voldoet niet ?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 feb 2006 14:29

Inderdaad, dat zijn er veel en veel te weinig Afbeelding

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 08 feb 2006 15:58

Nee ik kan dit wel zonder overleg beslissen. Dit is een technisch forum verhaal. Als we willen dat mensen gewoon kunnen forummen kunnen we niet aan een dergelijk subforum beginnen (helaas).

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 feb 2006 16:12

Afbeelding

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 08 feb 2006 22:58

Laat ik eens even de befaamde Carpento-schopt-ertegen instelling uit de kast halen:

Dat mensen tegenwoordig meer visueel ingesteld zijn is niet nieuw, dat een afbeelding meer dan 1000 woorden kan zeggen ook niet. Wat me echter opvalt -en dat is echt niet alleen in dit geval- is dat mensen een tekst-based principe (want dat ís een forum) willen aanvullen met meer en meer afbeeldingen: In signatures moeten afbeeldingen, posts moeten doordrenkt worden met smileys, allemaal best leuk en aardig maar het schiet toch zijn doel voorbij ? Signatures met afbeeldingen en smileys leiden naar mijn idee te vaak af van de boodschap. In bepaalde gevallen bieden smileys uitkomst als het gaat om het weergeven van emoties, maar dan zou je aan 16 van de 20 smileys die zichtbaar zijn in het antwoordformulier al genoeg hebben.

Over avatars heb ik het niet, die zijn -mits een beetje fatsoenlijk van formaat- reuze handig om een poster herkenbaar te maken, hoewel sommigen er een gewoonte van maken elke dag een ander exemplaar te nemen wat het bovenstaande principe weer heerlijk teniet doet.

Moraal van het verhaal: Kun je niet met woorden uitdrukken wat met een smiley wél kan ?

En nou ga ik hard wegrennen, want er zal wel weer een shitload aan commentaar komen.

Technico

Berichtdoor Technico » 08 feb 2006 23:18

Ik denk dat dit stof genoeg geeft voor een nieuw topic :lol:

denkt bij dit mooie verhaal aan Carpento's pc-kast :P :mrgreen:

Terug naar “Archief”