en op de feestavond zijn er hier altijd leuke video's, toneelstukjes, etc.
Nee, dat moet ik vooral toestaan, dat allerlei mensen dat soort dingen gaan doen....dan rennen mijn ouders pas gillend weg

Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:en op de feestavond zijn er hier altijd leuke video's, toneelstukjes, etc.
Nee, dat moet ik vooral toestaan, dat allerlei mensen dat soort dingen gaan doen....dan rennen mijn ouders pas gillend weg(en ik ook trouwens)
en op de feestavond zijn er hier altijd leuke video's, toneelstukjes, etc.
Nee, dat moet ik vooral toestaan, dat allerlei mensen dat soort dingen gaan doen....dan rennen mijn ouders pas gillend weg(en ik ook trouwens)
Mmm... ik ren mee. Video's (van vroeger of zo) vind ik echt kansloos, zoiets hoeven ze bij mij ook echt níet te proberen! Zelfde verhaal voor het aloude pleerollenspel, boodschappenspel, een aan alle kanten rammelend ABC of geblindoekt benen of armen voelen![]()
Brrr... En toneelstukjes, nou ja, ik heb zelf ook meegedaan in een tweetal stukjes en het was ongelofelijk leuk om te doen, maar voor mijzelf hoeft het liever niet zo. Alhoewel sommige uitspraken van vroeger (in je verkeringstijd bijvoorbeeld, zoals Annemieke zegt) wel leuk kúnnen zijn.
Maar met zn 2en op een tropisch eiland of zo hoef ik daar gelukkig niet over na te denken![]()
AikonGirl schreef:Wanneer je geen humor hebt, is er geen zak aan nee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten