Muur om de Arabische gedeelten van Israel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 15 aug 2003 14:45

Beste Memmem,

In esentie is dat juist. Zeker m.b.t. Europa, dat uiteindelijk een overeenkomstig politiek-religieus pact zal sluiten met de USA, door de politiek-religieuze regelgeving voor Europa, de USA en de rest van de wereld zal utvaardigen (kerkrecht en morele wetten). Alle andere Staten worden navolgers van de USA m.b.t. een 'definitie' van Amerikaanse "democratie" d.w.z.: Wir folgen.........................
Zij die zich NIET aan dié democratisch gedefinieerde vorm willen houden worden gestraft; economisch, militair bedreigd of uitgesloten van faciliteiten. (België m.b.t. haar Int. Gerechtshof en de plaatsing van het NAVO hoofdkwartier= door dreiging met een economische maatregelen werd België er toe gedwongen, haar Int. Gerechtshof op te heffen m.b.t. de aanklachten tegen Amerikaanse (hoge) militairen: dit is slechts één voorbeeld). Wie geen tegenstanders heeft welke hoger in macht en aanzien staan, zal zich als een dictatuur openbaren; exact zoals de regering van het NAZI Duitsland zich (wereldomvattend) gedroeg.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 15 aug 2003 16:26

Boudewijn schreef:Zij die zich NIET aan dié democratisch gedefinieerde vorm willen houden worden gestraft; economisch, militair bedreigd of uitgesloten van faciliteiten. (België m.b.t. haar Int. Gerechtshof en de plaatsing van het NAVO hoofdkwartier= door dreiging met een economische maatregelen werd België er toe gedwongen, haar Int. Gerechtshof op te heffen m.b.t. de aanklachten tegen Amerikaanse (hoge) militairen: dit is slechts één voorbeeld). Wie geen tegenstanders heeft welke hoger in macht en aanzien staan, zal zich als een dictatuur openbaren; exact zoals de regering van het NAZI Duitsland zich (wereldomvattend) gedroeg.

Ik ben het volledig eens met Memmen. Jij hebt iets tegen de USA en je gebruikt de bijbel om jouw theorien te onderschrijven. Fouter kan het niet. Jij spant de bijbel voor jouw eigen karretje.

Juist dit is volgens mij waar de bijbel voor waarschuwt, valse profeten, niet dat ik jouw als profeet zie, zeker niet, maar je doet wel hetzelfde. Bovendien haal jij feiten door elkaar heen en vertelt dingen die helemaal niet gebeurd zijn.

a. jij hebt het erover dat landen die zich niet conformeren aan het amerikaanse gedachtengoed wat betreft de democratie zullen worden of reeds zijn aangepakt op economisch en militair terrein. Het enige land waarvan ik weet dat momenteel economisch geboycot wordt door de USA is Cuba en Iran. Ik weet er niet meer. De vraag is nu alleen waarom dit zo is? Is dit omdat zij niet democratisch zijn? Duidelijk niet. Wat jij beweert klopt dus niet.

b. In Belgie is nooit sprake geweest van plaatsing van een Belgisch Internationaal Strafhof. Het ging alleen om wetgeving. Duidelijk een verschil.

c. Jij vergelijkt de huidige machtspositie van de USA met die van Nazi-Duitsland. Dit zijn twee hele andere zaken. Ten eerste was Nazi-Duitsland helemaal geen wereldmacht, en waren andere landen militair gezien veel sterker. De flexibele, onorthodoxe Duitse tacktiek echter won het van de starre Franse en Britse tactiek. De Blitzkrieg dus. Bedacht door von Clauzewitz en geperfectioneerd door o.a. Gen. Guderian.

d. Jij leest een stuk uit Openbaring en projecteert dat op de VS. Openbaring is duidelijk een apocalyptisch boek, en niemand weet wanneer wat gaat plaatsvinden en door wie. Als jij Openbaring 18 leest, denk jij dan dat daar de aanslag op 9-11 is voorspeld? Ik zou het niet durven te beweren, jij blijkbaar wel.
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die beweren iets te weten op grond van de bijbel. Vooral over de terugkomst van Jezus. Nog nooit heeft iemand het goed gehad. En ik denk ook zeker niet dat wat jij beweert over de USA de waarheid gaat worden.

Bovendien zou ik graag je mening willen hebben over Jesaja 11 en Ezechiel 37. Hoe zie jij dit in jouw verhaal aangaande Openbaring? Ik vind dit namelijk allemaal nogal tegenstrijdig, jouw verhaal en deze twee bijbelhoofdstukken.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 16 aug 2003 14:58

Beste Sabra,

het volk Israël van het OT paste de Profetiën verkeert toe, namelijk op zichzelf, waardoor ze verloren gingen en Jezus een EINDE maakte aan hun Theocratische karakter. Als wij NIET in STAAT zijn de Kennis der Profetie tot basis van ons gelof te maken, dan betekent in feite het Schriftwoord niet voor ons, en zal deze wereld de Bijbel gebruiken om ons te misleiden. Afgelopen week stond er in ee krant een verhaal dat de regering van Bush zagen dat zwe een Goddelijke en dus ook religieuze taak hadden de wereld de vrede te brengen. Van Jezus weten we dat er GEEN VREDE op deze wereld zal komen, in de toestand zoals deze is. Bush verteld dus een leugen.
Als we de Profetie zien in de realistaie van het vredig samen leven in DEZE wereld welke door GEWELD wordt bewerkstelligd, dan maken we dezelfde vergissing als het volk ISraël van het OT. Als er over machten en bessten gesproken wordt in de Bijbel, dan zal het toch zo moeten zijn dat dat dan WERELDSE machten of Staten zijn. Als we ontkennen dat dat bijv de USA is, dan ontkennen we ook dat het andere Staten zouden kunnen zijn. Als de USA zowel Lam als Beest is, dan staat zij Godsdienstvreiheid d.m.v.GEWELD. AAN aardse regels gebonden!
Wie dat niet wil zien, ziet de vijand niet en is niet in staat, de opdracht die Jezus aan Zijn volgelingen gaf, uit te voeren. Immers, zijn visie is gebonden aan een aards religie die op die van een hemelse Vader LIJKT.
Als ZON dag de dag van aanbidding van de zon is, dan kan zij NOOIT de GEHEILIGDE SABBAT ZIJN! van het 4e gebod de decaloog.

Neem van mij aan br Sabar: Wat is uw weerwoordt als de wereldse politeofficier straks tegen u zal zeggen: Wie is Gods vertegenwoordiger op aarde, dan is er maar één antwoord mogelijk: The One World Leader.

Door gebrek aan kennis der profetie en daardoor het gemis aan de steun van de Heilige Geest, zullen velen niet in staat zijn om WEERSTAND te bieden tgen de Dictatoriale macht van Satans Rijk, gebaseerd op inderdaad een Vals Evangelie )zie de 3 engelenboodschap van Openbaring 14!

Sabra
Kolonel
Kolonel

Re: Muur om de Arabische gedeelten van Israel

Berichtdoor Sabra » 18 aug 2003 12:08

Boudewijn schreef:
het volk Israël van het OT paste de Profetiën verkeert toe, namelijk op zichzelf, waardoor ze verloren gingen en Jezus een EINDE maakte aan hun Theocratische karakter.

Ik begrijp toch echt niet waar je dit vandaan haalt. Welke bijbelgedeeltes onderschrijven deze stelling?

Als wij NIET in STAAT zijn de Kennis der Profetie tot basis van ons gelof te maken, dan betekent in feite het Schriftwoord niet voor ons, en zal deze wereld de Bijbel gebruiken om ons te misleiden.

Juist de profetien, als jij nu eerst even jesja 11, ezechiel 36 en 37, zacharia 8 leest en romeinen 9 en 10, dan zie je dat er veel geprofeteerd staat over israel.

Afgelopen week stond er in ee krant een verhaal dat de regering van Bush zagen dat zwe een Goddelijke en dus ook religieuze taak hadden de wereld de vrede te brengen. Van Jezus weten we dat er GEEN VREDE op deze wereld zal komen, in de toestand zoals deze is. Bush verteld dus een leugen.
Als we de Profetie zien in de realistaie van het vredig samen leven in DEZE wereld welke door GEWELD wordt bewerkstelligd, dan maken we dezelfde vergissing als het volk ISraël van het OT. Als er over machten en bessten gesproken wordt in de Bijbel, dan zal het toch zo moeten zijn dat dat dan WERELDSE machten of Staten zijn. Als we ontkennen dat dat bijv de USA is, dan ontkennen we ook dat het andere Staten zouden kunnen zijn. Als de USA zowel Lam als Beest is, dan staat zij Godsdienstvreiheid d.m.v.GEWELD. AAN aardse regels gebonden!

Dit deed koning Clovis ook al toen hij zijn onderdanen bekeerde, niet door het Woord maar door het zwaard.

Ik begrijp jou angst voor de USA niet helemaal. Misschien kun je dit uitleggen. Ik begrijp jouw uitleg namelijk niet, ik heb openbaring erop nageslagen en kom tot andere denkresultaten dan jij.

Als ZON dag de dag van aanbidding van de zon is, dan kan zij NOOIT de GEHEILIGDE SABBAT ZIJN! van het 4e gebod de decaloog.

Dit ben ik volledig met je eens.

Neem van mij aan br Sabar: Wat is uw weerwoordt als de wereldse politeofficier straks tegen u zal zeggen: Wie is Gods vertegenwoordiger op aarde, dan is er maar één antwoord mogelijk: The One World Leader.

Als je niet wilt dat er iets over je lippen komt omdat het niet waar is, dan kun je ook zeker dit weigeren te zeggen. Bovendien kun je je altijd nog verzetten tegen 'the one world leader'. Niet alleen verbaal, desnoods met veel geweld.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 18 aug 2003 13:16

Beste Sabra,

Dank voor je reactie. De weergave van Mennem als:

Ik ben het volledig eens met Memmen. Jij hebt iets tegen de USA en je gebruikt de bijbel om jouw theorien te onderschrijven. Fouter kan het niet. Jij spant de bijbel voor jouw eigen karretje.

@@Juist dit is volgens mij waar de bijbel voor waarschuwt, valse profeten, niet dat ik jouw als profeet zie, zeker niet, maar je doet wel hetzelfde. Bovendien haal jij feiten door elkaar heen en vertelt dingen die helemaal niet gebeurd zijn.@@ is typisch voor datgene wat Satan nastreeft; het niet herkennen van de Profetie in het licht van het Schriftwoord. Ik herken deze reactie, want die heb ik al DUIZENDEN malen voorbij zien komen.

@@a. jij hebt het erover dat landen die zich niet conformeren aan het amerikaanse gedachtengoed wat betreft de democratie zullen worden of reeds zijn aangepakt op economisch en militair terrein. Het enige land waarvan ik weet dat momenteel economisch geboycot wordt door de USA is Cuba en Iran. Ik weet er niet meer. De vraag is nu alleen waarom dit zo is? Is dit omdat zij niet democratisch zijn? Duidelijk niet. Wat jij beweert klopt dus niet.@@

ALLE landen worden door de regering van de USA gecontroleerd en ZOLANG zij zich in de pas of in een zekere mate van gedefinieerde vorm van democratie houden welke welkgevallig is voor de USA, zullen zij geen hinder ondervinden. De essentie is, als Christenen geen weerstand onder vinden in de beleving van hun geloof, dan is er helemaal geen geloof in hun hart. Immers juist de voorbereiding op het Hemelse Koninkrijk roep WEERSTAND op bij Satan en de Leiders van deze wereld en is er sprake van vervolging of op zijn minst weerstand tegen de bwereingen of inzichten. Tegenwerping of ontkenning door Jezus NIET centraal te stellen, maar menselijke geestelijken zijn de kenmerken.

Leest u eens dit:

Openbaring 13
1 Ik zag een beest uit de zee opkomen, dat tien horens en zeven koppen had. Op elk van zijn horens stond een kroon en op zijn koppen stonden beledigingen tegen God.
2 Het beest dat ik zag, leek op een luipaard, maar had de poten van een beer en de muil van een leeuw. De draak gaf het beest zijn kracht en gezag, heel zijn grote macht.
3 Het leek of één van zijn koppen dodelijk gewond was, maar de wond genas. De hele wereld liep vol verbazing achter het beest aan. Alle mensen vielen op de knieën en vereerden de draak, omdat hij het beest zo'n grote macht had gegeven.
4 Zij aanbaden ook het beest zelf en zeiden: "Wie is met het beest te vergelijken? Wie kan het tegen hem opnemen?"
5 Het beest mocht met grote woorden God beledigen, 42 maanden lang.
6 En hij deed zijn muil open en braakte de grofste beledigingen uit tegen God, tegen Zijn naam, tegen Zijn tempel en tegen allen die in de hemel woonden.
7 Het beest mocht oorlog voeren tegen het volk van God en het overwinnen. Hij kreeg macht over alle landen en volken.
8 Alle mensen op aarde zullen hem aanbidden, behalve de mensen die al sinds het ontstaan van de wereld vermeld worden in het levensboek, het boek van het Lam, dat geslacht is.
9-10 Ieder die oren heeft, moet luisteren. Wie gevangen neemt, zal gevangen genomen worden. Wie met het zwaard doodt, moet door het zwaard gedood worden. Daaruit zal het geduld en het geloof van Gods kinderen blijken.
11 Ik zag een ander beest. Dat kwam niet uit de zee, maar uit de aarde.
12 Het had twee horens, net als het Lam, maar het sprak als de draak. Het trad namens het eerste beest op en oefende dezelfde macht uit. Het dwong de aarde en haar bewoners het eerste beest te aanbidden; het beest dat van zijn dodelijke wond genezen was.
13 Dat tweede beest deed buitengewone dingen; het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel regenen.
14 Door de opmerkelijke dingen die het tweede beest onder de ogen van het eerste beest deed, werden de bewoners van de aarde misleid. Het kreeg hen zover een standbeeld te maken van het beest, dat ondanks zijn dodelijke wond was blijven leven.
15 Het tweede beest kreeg zelfs macht om het standbeeld te laten leven, zodat het kon spreken en iedereen kon dwingen het te aanbidden. Wie dat niet deed, werd gedood.
16 Het tweede beest had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben.
17 Wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen. Dat teken moest de naam of het nummer van het beest zijn.
18 Hier is wijsheid voor nodig. Wie verstandig is, kan erachter komen wat het nummer van het beest is. Het is het nummer van een mens, namelijk 666.

Als God nu mensen gebruikt om Zijn Koninkrijk te verkondigen, is het dan ook niet zo dat Satan mensen gebruikt om zijn aardse Rijk te grondvesten, gelijk Jezus tracht te doen. Zegt Jezus zelf niet dat er een STRIJD zal zijn? Welnu, hier ziet u de macht op aarde die zich RELIGIEUS wetten en tijden maakt die NIET in overeenstemming zijn met het Hemelse Koninkrijk. Als u de SYMBOLIEK er niet van kunt herleiden tot datgene wat Jezus tracht te openbaren dan heeft u gebrek aan inzicht der Profetie en ziet u de TEKENEN NIET en, blijkbaar, kunt zich niet VERDEDIGEN DANWEL VOIORBEREIDEN.

In plaats daarvan VERDEDIGT Mennem alswel U de aardse machten die zich VERZETTEN tegen God, DOOR Gods volk heen. De wereldse geschiedenis mag een voorbeeld zijn waarr Satan zich bediende van LEIDERS der wewreld om het volk van God uit te roeien!

Even opgesplitst:

@@11 Ik zag een ander beest. Dat kwam niet uit de zee, maar uit de aarde.
12 Het had twee horens, net als het Lam, maar het sprak als de draak. Het trad namens het eerste beest op en oefende dezelfde macht uit. Het dwong de aarde en haar bewoners het eerste beest te aanbidden; het beest dat van zijn dodelijke wond genezen was.
13 Dat tweede beest deed buitengewone dingen; het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel regenen.
14 Door de opmerkelijke dingen die het tweede beest onder de ogen van het eerste beest deed, werden de bewoners van de aarde misleid. Het kreeg hen zover een standbeeld te maken van het beest, dat ondanks zijn dodelijke wond was blijven leven.
15 Het tweede beest kreeg zelfs macht om het standbeeld te laten leven, zodat het kon spreken en iedereen kon dwingen het te aanbidden. Wie dat niet deed, werd gedood.
16 Het tweede beest had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben.
17 Wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen. Dat teken moest de naam of het nummer van het beest zijn.
18 Hier is wijsheid voor nodig. Wie verstandig is, kan erachter komen wat het nummer van het beest is. Het is het nummer van een mens, namelijk 666.@@

Ziet u of kunt u herkennen daty er in deze tekst zich een macht verbergt die zich TEGEN de ALLERHOOGSTE verzet. Kan dat nu alleen door mensen te VERLEIDEN. Wel nu u ziet hier een voorbeeld verwoord. Het getal 666 staat zelfs voor de ECONOMIE als middel om de mensen te DWINGEN het Beest (de Besten en haar One World Order) na te volgen.

Het kan zijn dat de Alleen CUBA en IRAN in uw optie geboycot worden. Maar is het immers niet zo dat Gods Rijk NIET DOOR GEWELD en KRACHT wordt opgericht. Dus welke andere dan een niet Goddelijke macht volgt de regering van de USA dan na, als zij NIET in staat is om zich 100% alsa Lam (Jezus) voor te doen? Neen, zij SCHIETEN EEN CAMERA MAN DOOD, die NOTABENE TOESTEMMING heeft om te filmen.
Alleen dictatoren en zij die geen tegenspraak wensen, doden hun tegenstanders: Wie niet voor mij is, is tegen mij.

Sabra, luister. De kennis der profetie ligt verscholen in het feit dat de trouwe Christen de geboden onderhoud en Jezus navolgt. Als er geen groei en herkenning is in hetgeen zich in de wereld afspeelt, wat dan zal u tot de redding dan nog kunnen brengen. Het Grote Babylon is gevallen. 3 Engelen in Openbaring roepen op om UIT TE GAAN van dat Babylon. Daar waar door GEWELD de mensen GEDWONGEN worden het Beest na te volgen. Denk na en vraag de Heilige Geest om raad.

@@16 Het tweede beest had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben.
18 Hier is wijsheid voor nodig. Wie verstandig is, kan erachter komen wat het nummer van het beest is. Het is het nummer van een mens, namelijk 666.@@

Wie dat niet wil of kan zien; zal nooit daaruit kunnen vermoeden dat het MENSELIJKE organisaties ijn die dit voorstaan. Wellicht dat onze generatie het nog niet zal zien of merken. Natuurlijk niet! Maar begrijp dat alleen IN Jezus mensen gered kunnen worden voor een EEUWIG KONINKRIJK. Amerika mag dan wel de weldoener lijken; maar in feite zal het de Aardse Staatsvorm zijn die Satan heeft gedacht om boven de Allerhoogste uit te stijgen, want welke Staat in de wereld is machtiger en militair gezien de sterkste. Niemand, en dat juist maakt van de USA de grootste en gevaarlijkste macht, die Satan zal misbruiken om zijn doelen en beeltenisen tot een allerdaagse werkelijkheid te maken.

@@. Jij vergelijkt de huidige machtspositie van de USA met die van Nazi-Duitsland. Dit zijn twee hele andere zaken. Ten eerste was Nazi-Duitsland helemaal geen wereldmacht, en waren andere landen militair gezien veel sterker. De flexibele, onorthodoxe Duitse tacktiek echter won het van de starre Franse en Britse tactiek. De Blitzkrieg dus. Bedacht door von Clauzewitz en geperfectioneerd door o.a. Gen. Guderian.@@

Nazi Duitsland was wel;is waar geen wereldmacht, maar geen enkel land kon zich tegen Duitsland verzetten. Gevolg was dat Duitsland snel en effectief een groot deel van de wereld, althans Europ snel onder de voet liep. Nu echter is het zo dat na WO II de snelheid waarmee wapens en ander oorlogstuig bijzonder snel onder leidding van de USA en DE USSR ontwikkelt kon worden, Nu nog bepalen groetendeels Duitse rtehnici wat er wel en niet moet gebeuren bij NASA.
Het is denk ik wel zaak e.e.a. in het licht van de ontwikkeling te zien m.b.t. de almacht en niet tot een staat alleen. De kenmerken van de brute wijze waaropo de USA de zaken benaderd benauwd soms menig politicus, ook in Nederland. Wat dat betreft heeft de organisatie van ZEMBLA al menig staaltje van Amerikaanse dictatuur opo diverse platforms laten zien. Maar ja:

@@16 Het tweede beest had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben.@@

Voorlopig is mij een geval bekend van een Christen die geweigerd wet mee te dingen naar de koop van een huis, omdat hij de zondag niet als rustdag eerde, maar de Sabbat onderhield!

@@What has happened in Holland exemplify how political parties with different agendas can join together in pushing for Sunday Laws under the pretense of promoting the social well-being of their people. The impact of such law is reflected in a revealing incident that was reported to me by Mr. Koffeman on Sunday morning, June 8, while he was driving me to speak at a Messianic Jewish gathering in Amersfoort. He showed me a farm house that was recently sold. An Adventist wanted to buy it, but his offer was refused because he would not sign a specific condition of the sale agreement, namely, to observe Sunday as a Holy Day. I would have never imagined that such discriminatory practices would exist in a liberal country like Holland, known for its tolerance of sex and drugs.@@
Dit stukje werd gescjreven door Dr. Samuel Bacchiocchi, voormalig Priester en student aan de Gregortiaanse Universiteit van het Vaticaan. De Paus beloonde deze man hiervoor:

http://www.sabbatstichting.nl/Homeset.htm

Kijk broeder Sabra, wat ik bedoel. Aan voorhoofd en rechterhand gemerkt met een Merkteken, de Zondag! Sunday laws or a family day! Wie zich NIET wil conformeren met The One World Order, gebaseerd op een Merkteken dat tegenover het Zegel van Christus staat, de Sabbat zal onvoorwaardelijk inn der wereldomvattende brugerwetten en morele wet van Rome vallen. Net zoals de Heilige Geest en de Geredhtigheid van Jezus ons tot bewoners van het Hemelse Koninkrijk kunne maken, als wij de HEMELSE wetten dan ook leren ONDERSCHEIDEN. ZO zal Satan ons door een VALS Evangelie binden aan zijn Rijk dat aleen deze aarde zal zijn. Dit voorbeeld van deze (blijkbaar) Adventistische broeder, die dus op DEMOCRATISCHE GRONDEN en een ZOGENAAMDE DEMOCRATISCHE grondwet GEWEIGERD wordt een transactie af te sluiten OMDAT hij de ZONDAG (Merkteken) niet navolgd, notabene in NEDERLAND met zijn WIJZENDE VINGERTJE. Een Nederlandse regering die in het programma ZEMBLA geen antwoord heeft op de INFILTRATIE van Amerikaanse geheime diensten in DIVERSE maatschappelijke organisatie is reeds deel van De One World order en volgt dse Draak na, waar Openbaringen voor waarschuwt.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 18 aug 2003 13:28

Ik geloof niet echt dat je in gaat op mijn punten. Jij bent alleen bezig met openbaring, terwijl je geen oog hebt voor andere profetien

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 18 aug 2003 13:34

Beste Sabra,

Ik kom nog wel terug op je posting.

Lees eerst maar eens mijn reactie en vooral dat stukje waarin (in het engels) aangegevn wordt dat in Nederland de zondagswet toegepast wordt op grond van een onrechtmatige toepassing van de grondwet. Er zijn overigens voldoende sites die verwijzen naar de USA als zijn de het 2e Beest uit Openbaringen. Het is nu eenmaal moeilijk om PERSOONLIJKE ervaringen om te zetten in een bewoording di direct aanspreekt. Daarom juist werd door de Heilige Vader in de Hemel de Heilige Geest gezonden!

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 18 aug 2003 13:44

Ging deze discussie niet over een muur?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 18 aug 2003 13:46

Beste Sabra,

Momenteel ben ik bezig met een de voorberedingen van Engelse versie van de uitleg van Openbaringen. Als je wilt wil ik je graag een copie er van toezenden, als ik er mee klaar ben. Als je je email opgeeft dan kun je een copie krijgen. Wellicht dat er dan meer duidelijkheid is voor je! Ik leg hierin namelijk de specifieke kenmerken uit die gelden voor Openbaringen. Momenteel ben ik bezig met @@Gods Revel;ation to us@@ Hierin omschrijf iok de redenen van Openbaringen voor de gelovige mens van vandaag. Ik doe dat n.a.v. een Engelse broeder die Openbaringen niet voldoende herkent in zijn beleving van het gelof.

Just this:

@@So Revelations ends on a bridge note: It says that when Christ returns. He will bring a "reward" for those who have patiently endured the oppression, who have steadyfastly kept "the commandements of God and the faith of Jesus" (see chapters 22:12 and 14:12). And it pictures that reward: Gods's new creation whe3re He will live with the saints in a perfect world unmarred by the evils of THIS world.

Revelations central message, then, calls its readers to "hang in there" Those who remain faithful to God may face some though times. But in the end the 'Il be glad they stuck it out.@@

Have a nice day y'all

Terug naar “Archief”