henkie schreef:Alle vragen worden beantwoord...ook die van jankers
Lekker christelijk toontje henkie!
Compimenten, ga zo door!

Moderators: henkie, Moderafo's
henkie schreef:Alle vragen worden beantwoord...ook die van jankers
irmo schreef:En ik heb meerdere vragen gesteld die niet beantwoord zijn,dus daarin zit je er weeral naast
henkie schreef:
Je zult ze wel gemist hebben. Of een antwoord hebben gehad wat je niet zinde. Ik heb alle vragen langs zien komen, jij?
irmo schreef:Ik heb mijn vragen inmiddels opnieuw gesteld. Ben heel benieuwd of ik een antwoord voorbij ga zien komen de volgende weken....
Huh, betalen om dooplid te zijn???
Anoniem_89 schreef:Wat kost dat dan??
Ik was allang pleite als ik dat moest betalen.
Ik ben dan ook geen voorstander van betaalde krachten in de kerk.
Anoniem_89 schreef:Als je reactie niet zo triest was kon ik erom lachen.
Ik en mijn vrouw werken gewoon. Ik draag mijn steentje bij in de kerk financieel en heb nu één taak binnen ICF, worden er misschien twee.
Ik vraag mezelf ook wel eens af waarom we hulp nodig hebben van andere kerken, maar ik voel me omdat ik al het een en ander doe en bijdraag niet aangesproken.
Anoniem_89 schreef:Sorry, nogal felle reactie van mijn kant. Excuses daarvoor.
Ik blijf er toch bij dat ik liever geen betaalde krachten heb in de kerk. Hooguit parttimers.
Liever twee dominees of voorgangers die beiden bv. drie dagen per week beschikbaar zijn.
Afhankelijk van de hoeveelheid leden.
Ik ben best bereid ziekenbezoek te doen in mijn vrije tijd. Ik werk maar 20 u.p.w. Ook iemand die in de problemen komt (ligt er natuurlijk aan wat) wil ik best bijstaan.
En anders doet een aangesteld persoon dat.
Gemeente ben je met elkaar, niet één persoon of een handjevol mensen.
Dat ICF afhankelijk is van andere kerken heeft ermee te maken dat driekwart allochtoon is en nog niet lang in Nederland woont, die mensen leven of in het AZC óf zitten in de bijstand. Ik zal je eerlijk vertellen dat ik heel vaak hoop en bid dat ICF onafhankelijk kan functioneren. Bij deze heel hartelijk dank voor alle steun en hulp die dankzij lokale kerken mogelijk gemaakt wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten