Genoeg atheïsten en agnosten die meer respect verdienen dan degene die dit antwoord geschreven heeft, bah!
Moderators: henkie, Moderafo's
Die zal wel definitief afhaken, ja.Chaya schreef:Vraagsteller is dus nog niet verhard, maar ik vraag me af wat er na het lezen van dit antwoord gebeurt.
Pcrtje schreef: Die zal wel definitief afhaken, ja.
Pcrtje schreef:Die zal wel definitief afhaken, ja.
StillAwake schreef:En dat snap ik nog ook...
lekkerbek schreef:De reactie is volgens mij niet anoniem, maar door bestuur van Refoweb gegeven. Dit gebeurt met meerdere vragen dat zij het zelf beantwoorden. Als dit idd zo is dan hebben zij zich hierop erg verkeken en hadden beter het antwoord aan een predikant over kunnen laten. Ik denk altijd maar: wat zou Jezus Zelf hebben gezegd als Hij de vraagsteller tegengekomen was? Wie zijn wij dan om zo liefdeloos te reageren?
Maak maar jaloers, dát is de weg. Laat zien door wat je schrijft de dienst van de Heere een liefdedienst is! Laat merken dat vraagsteller een doodlopend pad betreedt, maar dat er nog steeds tijd is om om te keren! Maar let dan wel op de toon.
Zo zie je maar vraagsteller dat je het niet van mensen moet verwachten! Vest op prinsen geen vertrouwen!
Maar door alle reacties zie je ook dat niet iedereen er zo over denkt. Dat er voor je gebeden wordt.
Ik zou deze vraag opnieuw door bv de heer van Dooijeweert laten beantwoorden. Maar ja, ik ben niet de baas, ben maar een gewoon forumlid.
Maar ik ben het ook niet eens met de reacties dat het nu logisch is dat vraagsteller er nu helemaal niets meer van moet weten. Wij zijn ten alle tijde voor ons zelf verantwoordelijk. Tuurlijk is het niet fijn om te lezen, maar je hebt altijd een keus. Als we bij ons sterven ten verantwoording worden geroepen kunnen we moeilijk zeggen: maar t komt door Refoweb, want die liet me zo vallen.......nee we doen alles zelf!
Maar voor zo'n antwoord zijn we ook verantwoordelijk! We moeten met onze handel en wandel vragen:
Leer mij naar Uw wil te hand'len! Als we dit biddend doen, ook op dit forum, dan gaat er nog eens wat van uit!
drernie schreef:En alle reacties zijn verwijderd.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten