Moderators: Memmem, Moderafo's
Chocolicious schreef:Sinds een paar maanden kan ik niet genoeg krijgen van hardlopen. Ik heb sporten altijd vreselijk gevonden, maar als ik ben wezen hardlopen denk ik altijd: wanneer kan ik weer?
Mortlach schreef:Lekker is dat, hè? Ik heb hetzelfde met gewichtheffen. Nou ja, direct na een sessie denk ik vooral "au, au, au, alles doet zeer", maar de volgende dag ik het liefst weer gaan.
Chocolicious schreef:Inderdaad. 't Is gewoon jammer dat je je spieren een dagje rust moet gunnen. Ga zo even lekker hardlopen, prachtig weer hier!
Mortlach schreef:
De ene dag rug en benen, de andere dag armen en borst. Het kan wel als je echt wil, maar dat houdt mijn wasmachine niet bij
Chocolicious schreef:Tja, het zou kunnen, maar 't klinkt wel erg zwaar, elke dag gewichtheffen.
???Ik ben niet overgeschakeld naar de goedkope supermarkt en met het geld dat dat scheelt kan ik me wel een set van dat soort banden veroorloven
beardedjohnie schreef:???
paprikameisje2 schreef:tot op jeden snap ik de lol niet van die gewichten.
ik moet altijd lachen om die mannen of jongetjes die elkaar proberen te overtreffen met het aantal keer het een of ander!! doe mij maar spinnging freestyle!! en ik wil graag hardlopen, maar ik schaam mij... ik wil het liefst de heele vijf km in 1 keer kunnen, dus maar begonnen op de loopband met hardloopschema
essieee schreef:Ik ben sinds 3 maanden actief aan het sporten waaronder 3 keer krachttraining in de week. Maar....ik voel me zo opgelaten als ik train met dumbles of in the dead machine lig.....
Zijn er meer vrouwen die dat herkennen?
essieee schreef:Ik ben sinds 3 maanden actief aan het sporten waaronder 3 keer krachttraining in de week. Maar....ik voel me zo opgelaten als ik train met dumbles of the dead lift lig.....
Zijn er meer vrouwen die dat herkennen?
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast