Moderators: Memmem, Moderafo's
StillAwake schreef:Ik hoop oprecht dat je gelijk hebt, maar ben nog niet geheel overtuigd. Voor wat betreft de tribunes heb je gelijk, maar als ik zach wat voor feesten er omheen gehouden werden mis ik de clue toch nog even.
En dat kroondomein: hoe lang is daar al geen discussie over, en hoe vaak hebben we al niet gezien dat die subsidies dan gewoon een andere naam krijgen?Ik heb zat festivals gezien waar minder mensen minder dicht op elkaar stonden dan de F1, maar daar is 0 ruimte voor, terwijl de organisatie het wel voor elkaar kreeg om artiesten (die dus niet betaald mogen optreden) te vragen om dan maar gratis hun feestje op te komen luisteren.
Ik ben al jaren republikein, maar dat wordt van dit soort grappen (zowel de F1 vs de festivals, de hondsbrutale vraag van Bernhard om gratis artiesten, het smeergeld van opa Bernhard, maar ook zo'n geintje bij Het Loo) echt niet minder
Ik hoop oprecht dat dat de ziekenhuiscijfers worden, maar besef wel dat je dan altijd 4 weken achter de maatregelen aanloopt (nu 2)
Erik1960 schreef:Klein zijstapje.. hoe kijken jullie naar het verhaal van de burgemeester van Nunspeet die met het oog op hoge besmettingscijfers een brief naar de bevolking stuur waarin hij ze oproept tot vaccinatie, maar die zelf om religieuze redenen geen vaccin neemt?
Mortlach schreef:Ik moest denken aan die Sikh medewerkers in de zorg die moesten kiezen tussen hun baard behouden of mensen helpen. Voor Sikh is de baard een belangrijk religieus symbool dus dat is niet zomaar een keuze. De baarden gingen er trouwens wél af omdat ze hun prioriteiten op orde hadden.
ben schreef:van Frontnieuws: Professor Bhakdi corrigeert zichzelf: COVID-19 vaccins veel erger dan gedacht
Erik1960 schreef:Ik weet niet of de vergelijking klopt. Voor mij laat het voorbeeld heel mooi zien hoe ons vaccinatiebeleid is. Overheid adviseert en individuen maken keuzes. Ook burgemeesters mogen dat. Het zou een probleem zijn wanneer de burgemeester zo’n oproep weigert te versturen. Wanneer de burgemeester van Nunspeet een vergunning afgeeft voor een eroticabeurs, hoeft hij er als privé-persoon niet heen te gaan. Het gaat me niet om het beoordelen van zijn redenen tot weigeren van een vaccinatie. Die volg ik niet en hoef ik ook niet te volgen.
Mortlach schreef:Voor zieke mensen zorgen en een eroticabeurs bezoeken vind ik nou niet echt vergelijkbaar...
ben db bd schreef:Resumerend, als u Frontnieuws onderuit wilt halen, ik roem u, toon dan dr. Bhakdi zijn ongelijk aan. Zou u dat echt kunnen denkt u?
StillAwake schreef:Je vind het verwerpelijk, maar bent het er stiekem wel mee eens?
De vaccinwappies zijn nog op geen enkele manier gediscrimineerd, laat staan vervolgd, laat staan vergast, laat staan vernietigd.
StillAwake schreef:Je vind het verwerpelijk, maar bent het er stiekem wel mee eens?
Ik heb nog nergens treinen zien vertrekken naar kampen ver weg, waar iedereen die niet gevaccineerd was een zekere dood tegemoet ging.
Ik heb nog nergens gezien dat er parken en zwembaden of winkels kwamen waar "slegs gevaksineert" op de deur stond.
Op plaatsen waar grote groepen bijeen komen zijn ook ongevaccineerden welkom, zij het na het tonen van een test.
Er is niemand die het recht heeft jou te vragen of je gevaccineerd bent, laat staan dat er maatregelen aan verbonden zijn.
En de maatregelen die er zijn lijken in NIETS op datgene wat Adolf Hitler deed.
De restricties voor mensen die zich ook weigeren te laten testen lijken in NIETS op wat de Gestapo met mensen voor had.
De vaccinwappies zijn nog op geen enkele manier gediscrimineerd, laat staan vervolgd, laat staan vergast, laat staan vernietigd.
Echt niet.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast