Berichtdoor Antoon75 » 16 aug 2021 16:31
Beste Marnix ik ben met een tablet bezig, is even iets lastiger, zodra ik met de PC werk zal ik je tip van quoten meenemen.
Je verhaal over gezonde sportlieden roept bij mij weinig herkenning op, ik beweer helemaal niet dat je liegt, absoluut niet, maar ik zie andere dingen om mij heen, ik ken meer mensen die een normaal gezond leven zijn gaan praktiseren, ik zie dat ze met de dag gezonder worden, een mens hoeft niet ziek te worden enof je in schepping of evolutie gaat geloven, we hebben een uniek afweersysteem voor aandoeningen van buiten, zelf ben ik ook nooit meer ziek geweest, als iedereen zo leeft als ik en anderen die ik ken, is het niet voor te stellen dat het virus er doorheen komt, de eerste lijn verdediging daar gaat het om, wat er voor de rest komt zijn lapmiddelen inclusief veel medikamenten, niet alle dat denk ik niet.
In landen waar veel vis gegeten wordt zijn vaak zeer oude mensen zonder mankementen, het is niet zo dat gezond eten alleen zaligmakend is, het is een levenswijze die je aan moet kweken, geloof in jezelf, vertrouwen in je immuungestel en geen angst, door angst kan alles teniet gedaan worden en kan je juist wel ziek worden.
Je kan het zien als een tsakka, gewoon willen doen zoals de evolutie of schepper bedoelt heeft, de mens is gewoon afgegleden in veel onnatuurlijke dingen, zeg niet dat alles even slecht maar het totaal plaatje levert gewoon een vertekend beeld van het mens zijn, maar binnen de onnatuurlijke omgeving waar we ni huizen kunnen we genoeg zelf ondernemen zoals ik doe, sterkte als je er aan begint, maar je doet al iets heb ik begrepen.