Moderators: Memmem, Moderafo's
mona schreef:Net 8 kilo afgevallen met het laag-koolhydraat dieet.
Ik heb er 20 weken over gedaan. Het was echt bikkelen, want het waren geen 'vet'kilo's maar 'hormoon'kilo's.
Nu weet ik niet zo goed hoe ik weer normaal moet gaan eten, want ik ben ontzettend bang
om weer aan te komen.
Misschien is dit wel eerder in dit topic aan de orde geweest, maar ik heb niet zoveel tijd en zin om
112 pagina's door te lezen...![]()
Wie heeft er een goede tip?
Paulien schreef:Ik zou als ik jou was lekker veel groente en fruit eten en geen geraffineerde suikers.
pannenkoek schreef:Ben vanmorgen bij de diëtiste geweest.
Hopelijk heb ik dan een stok achter de deur. Want dat is echt nodig.
Iedere wk ff terugkomen.
We gaan eerst maar eens voor -10. Dan zien we wel verder. Het doel moet wel haalbaar zijn.
pannenkoek schreef:.
We gaan eerst maar eens voor -10. Dan zien we wel verder. Het doel moet wel haalbaar zijn
schelpje3 schreef:Bij mij zijn er inmiddels 2 kilo af
hubert schreef:Mona: stop met toch koolhydraten.
mona schreef:
Nu hoorde ik zaterdag van een vriendin dat je 6 eetmomenten op een dag moet hebben. Je drie maaltijden, en daar tussendoor 3 stuks fruit. Het beste is om er ongeveer 2enhalf uur tussen te hebben, dit om je verbranding aan de gang te houden. Door honger te hebben kan je lichaam in de spaarstand gaan, en daardoor kan je juist niet afvallen. Wie heeft hier ook wel eens van gehoord?
pannenkoek schreef:Als ik jullie begrijp zouden aardappels dus slecht zijn doordat er koolhydraten inzitten??
Wij zijn akkerbouwer, en mijn man beweerd dat je er niet dik van wordt dus dat het wel mee valt met die koolhydreten, zal het nog eens na vragen.
pannenkoek schreef:Als ik jullie begrijp zouden aardappels dus slecht zijn doordat er koolhydraten inzitten??
Wij zijn akkerbouwer, en mijn man beweerd dat je er niet dik van wordt dus dat het wel mee valt met die koolhydreten, zal het nog eens na vragen.
parsifal schreef:IK begreep ook juist dat zetmeel heel langzaam verteerbaar is. Als je aardappelen eet, dan hoef je je niet te druk te maken over het zes keer per dag eten, omdat je spijsvertering toch wel aan de gang blijft.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten