@Lidia, wat een leuke shawl, staat je dochtertje prachtig!
Hoeveel steken had je opgezet?
Moderators: Memmem, Moderafo's
je legt de stof voor je op tafel en leg 'm dubbel ( nu dus een strook van 150 breed en 75 hoog) dit stik je aan elkaar, maar op ongeveer 1/3 laat je een stukje open ( zodat je hem later kunt keren)
*Annet* schreef:@Rosaatje, op wat voor een tijdstip ben jij online!
Die sjaal die Lidia gemaakt heeft vind ik mooier als die anderen, die ogen mij wat rommelig of lijkt dat maar zo?
Enne JPC, u zei:je legt de stof voor je op tafel en leg 'm dubbel ( nu dus een strook van 150 breed en 75 hoog) dit stik je aan elkaar, maar op ongeveer 1/3 laat je een stukje open ( zodat je hem later kunt keren)
Leg je hem dan met de goede kanten op elkaar of juist niet?
cornelia77 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met het naaien uit de kinder Knippie? Vallen die maten groot, klein of precies goed? Ik zag nl. een leuk overgooiertje, in maat 104. Maar dochterlief heeft eigenlijk maat 110. Ik kan echt geen leuk patroontje vinden in die maat.
cornelia77 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met het naaien uit de kinder Knippie? Vallen die maten groot, klein of precies goed? Ik zag nl. een leuk overgooiertje, in maat 104. Maar dochterlief heeft eigenlijk maat 110. Ik kan echt geen leuk patroontje vinden in die maat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten