Berichtdoor zomaar » 10 dec 2014 21:28
zo dat gaat bij jou wel vlot ppm, nu alweer boven geb.gewicht. Dochterlief is nu van haar geb.gewicht 500 gr. afgevallen, va.mo. weer 40 eraf, geef vandaag maar volledig fles wil dat ze nu eerst wat de lucht in gaat met dat gewicht. Hoeft echt niet in grote sprongen maar elke dag er wat af, dat is toch niet goed. Ze spuugt verder niet, heeft sinds zaterdag geen vieze broek gehad, dus alles zit er nog in,
dan kan ze toch wel 10 gr. per dag groeien zou je denken.
na vandaag 2x fles gehad te hebben kwam gelijk de eerste vieze broek. Gelukkig dacht ikmaar dan zit ze in ieder geval niet verstopt.
Vind 45 min. voeden niet gelijk een probleem maar als ze dan vervolgens nog niet tevreden is en blijft huilen,zoeken happen, geeft dat ook geen rust voor haar en mij. Als ze dan wel groeit en tevreden is dan stel ik me gewoon op lang voeden in maar nu ben je bijna continu met haar bezig en dat werkt gewoon niet. Er lopen er nog 4 om heen die het onderhand wel een beetje zat zijn dat ik de hele tijd boven zit/, zat. Vandaag 9e dag, gelukkig weer meer beneden kunnen zijn.
En ja ik wil wel graag BV maar het moet niet ten koste gaan van de rest van het gezin. Kolf nu wel wil proberen dat te doen totdat dochterlief haar geb.gewicht heeft en tevreden is, en dan proberen of ze de borst nog wil, en de groei dan nog door zet.
En ja ik mag en kan gelukkig alles eten, probeer zo voedzaam mogelijk maar dat heeft tot heden nog niet geholpen, maar dat is wel te verklaren. Zelf kan ik het maar moeilijk geloven dat er geen voeding in je BV zit, ga zo je artikel lezen @joos, iets wat er zo voor geschapen is. Dat het bij de een beter gaat bij de ander okay, maar dat er niets geen voeding in zit, ik weet het niet.
Dokter is hier trouywens gelijk ook de verloskundige vandaar dat hij mee denkt/ kijkt.