Gezin en ... hobby's 2

Moderators: Memmem, Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Gezin en ... hobby's 2

Berichtdoor vpk » 10 dec 2012 21:17

mooi, jpc! wat een dametje is E alweer

mooie vloertegels ook :wink: wij hebben dezelfde
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 dec 2012 16:35

Leuk jeepeecee!
Ik was van plan een tule rokje voor de jongste te maken, voor kerst, maar bij de Wibra kostten ze nog minder dan ik aan stof kwijt zou zijn, dus ik heb er maar 1 gekocht. het ontbreekt me echt aan tijd nu, maar ik krijg wel naaikriebels als ik dat zie :D

Heeft iemand nog leuke ideeen voor kerst? Iets met kerstballetjes en lichtjes enzo?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 dec 2012 22:11

t ligt hier nog op zolder en vrees ook dat het er dit jaar blijft. Ik heb absoluut geent ijd en zolang juul er niet na vraagt, laat ik het lekker liggen

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 12 dec 2012 13:31

MissF schreef:Leuk jeepeecee!
Ik was van plan een tule rokje voor de jongste te maken, voor kerst, maar bij de Wibra kostten ze nog minder dan ik aan stof kwijt zou zijn, dus ik heb er maar 1 gekocht. het ontbreekt me echt aan tijd nu, maar ik krijg wel naaikriebels als ik dat zie :D

leuk he die tulerokjes. ik had ze laatst voor 3euro per stuk bij de action, kun je toch echt niet voor gaan naaien...
heb er zelf wel leuke (bont)vestjes op gemaakt, zal binnenkort eens een foto maken.

MissF schreef:Heeft iemand nog leuke ideeen voor kerst? Iets met kerstballetjes en lichtjes enzo?

kijk eens op de actionwinkel.hyves.nl staan erg leuke dingen op! ook wel bij vorig jaar (bijv. kerstballen rijgen aan ijzeren kleerhanger, krijg je een mooie kerstballenkrans).
of die site waar dippie naar linkte voor de vloer in het huizen/tuinen/inrichtingen topic. als je dan op 'foto's' klikt, daar staat ook veeeeel leuks op..
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 12 dec 2012 15:33

Die tule rokjes, bedoel je zoiets?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 13 dec 2012 13:19

ja zoiets!
ik vind deze heel leuk, maar ook wel heel 'gevuld', misschien iets té voor kleine kindjes..
die ik heb gekocht zijn heel simpel (daarom ook voordelig), maar dat tule maakt het altijd feestelijk vind ik. die van mij hebben gewoon een glad onderrokje, en dan 1 laag tule eroverheen met iets een ruche onderaan. staat erg leuk, maar is niet té.
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 13 dec 2012 14:06

Leuk jurkje, jeepeecee! Heb je ook iets gemaakt voor de verjaardag van je oudste (zondag toch?)?
Onze peuter heeft een mooi auberginekleurig lang vest (vorig jaar uit de uitverkoop, van 40 euro voor 17,50 :D ) en ik heb er dezelfde kleur maillot bij kunnen kopen. Nu wil ik vandaag nog zo'n simpel rimpelrokje te maken, een off-white. 'k Vind die tule rokjes ook erg leuk maar omdat het vest behoorlijk lang is, wordt het onderaan een beetje propperig. Een aangesloten rokje staat mooier denk ik en die rokje zijn ook zo heerlijk snel klaar :wink: ...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 13 dec 2012 22:17

Die tule rokjes zijn ideaal. 1: je hoeft ze niet te strijken!!! 2: ze passen heel lang. 3: ze zijn gewoon leuk (vind ik dan ;) )
H. had pas een tulerokje aan van toen ze 1 was (maat 86) stond zo leuk. Hij is wat korter maar ze was helemaal weg van d'r angelina ballerina rokje. Ze heeft er ook een van vorig jaar zomer, en die draag ze ook winter/zomer/ en nu weer winter.

Maar ik heb idd niets gemaakt voor haar verjaardag. ( idd zondag) maar we vieren het pas volgende week zaterdag. dus heeeeeel misschien dat ik voor die tijd nog wat maak. De nieuwste knippie vond ik zulke leuke dingen in staan. Ook en korte doorknoop rok. lekker pittig. De stof moet er nog voor komen, maar de rits heb ik al gekocht 8)
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 dec 2012 13:46

maar die tulerokjes zijn ooooh zo kwetsbaar! dus toch maar spijkerrokjes aan naar school hier! Dr tule rokje krijgt ze aan tien minuten voor we naar de kerk gaan, en gaat direct na kerktijd uit.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 dec 2012 17:12

Hat voordeel daarvan is dan weer dat àls er een scheurtje of gaatje in komt het bijna niet opvalt :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 dec 2012 22:51

Merisja schreef:Hat voordeel daarvan is dan weer dat àls er een scheurtje of gaatje in komt het bijna niet opvalt :wink:

bij die van mij moeten we dan meteen spreken over scheuren en gaaaten! :)

zo pulkte marijn vorige week een katoenen broekje in een gat... op het kdv. Bij de muziekjuf, wat ws wat saai was kwam hij tot de ontdekking als je er aan trok dat het dan groter werd... en zo had hij opeens een broekspijp wat van beneden tot boven gescheurd was :)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 14 dec 2012 23:59

zo pulkte marijn vorige week een katoenen broekje in een gat...

:lol: (sorry :wink: )
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 dec 2012 06:56

:lol: (sorry :wink: )[/quote]
Lang leve typen op mobiel!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 25 dec 2012 11:20

Met H d'r verjaardag een taart gemaakt waar ze (en ik) erg blij mee was:

Afbeelding
Afbeelding

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 25 dec 2012 12:28

Mooi jeepeecee, leuk dat ze er zo blij mee was. Daar maak je ze ook voor.

Terug naar “Relaties”