Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 23 okt 2007 18:56

In vergelijking met bovenstaande is het niets, maar,

Meid, voor gebed (God) maakt het helemaal niet uit of wij als mensen het één erger vinden dan het ander.
Sterkte, hopelijk komt het weer goed en mag je kracht vinden bij God.
pobody's nerfect

Maara
Mineur
Mineur

Berichtdoor Maara » 27 okt 2007 17:31

L'être extraterrestre schreef:In vergelijking met bovenstaande is het niets, maar,
....

En willen jullie vragen of ik steun mag hebben aan het geloof, dat het weer mijn geloof mag worden? :oops:
Hoezo niets? Bidden om geloof voor een ander is echt niet niets.
Sterkte. Alleen al het teken dat je om gebed vraagt zegt al een heleboel.
En dat bloed? :? Tja, raar goedje zou ik zo zeggen. Niet aan beginnen.
Hopelijk krijg je een goede uitslag L'être.

Willen jullie ook bidden voor iedereen die met pheiffer of andere redenen van erge vermoeidheid te maken hebben?
Ik ken er zo in mijn naaste omgeving al minstens 3 en nu hoor ik daar ook bij. :cry:
Tijdens jouw dagen van beproeving en lijden, zag je maar een paar voetafdrukken omdat Ik het was die je dan gedragen heeft.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 10 nov 2007 23:32

pol schreef:Lieve mensen,

Bij ons in de gemeente is een jongetje van 2 jaar, Alwin, ernstig ziek. Toen hij ong. 6 maanden was is bij hem een zeldzame spierziekte geconstateerd. Hij kan niet lopen, met moeite zitten en is een kwetsbaar jochie. Nu heeft hij vorige week longontsteking gekregen en een klaplong. Hij ligt in het UMC en zijn situatie is zeer zorgelijk. Vanavond is er al een gebedsavond voor hem in de kerk.
Maar willen jullie ook voor hem bidden, ook voor zijn ouders en broertje?

Bedankt!!

Alwin is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Door de artsen was hij opgegeven, ze hadden de zuurstoftoevoer weggehaald. (vraag me niet waarom), maar het ventje is weer gaan ademen en na 3 dagen was hij weer thuis!!!! God zij dank!~En het gaat nu heel goed met hem. (op die spierziekte na dan, want het blijft een kwetsbaar manneke)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 12 nov 2007 13:58

pol schreef:

Bij ons in de gemeente is een jongetje van 2 jaar, Alwin, ernstig ziek. Toen hij ong. 6 maanden was is bij hem een zeldzame spierziekte geconstateerd. Hij kan niet lopen, met moeite zitten en is een kwetsbaar jochie. Nu heeft hij vorige week longontsteking gekregen en een klaplong. Hij ligt in het UMC en zijn situatie is zeer zorgelijk. Vanavond is er al een gebedsavond voor hem in de kerk.

Bedankt!!

Alwin is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Door de artsen was hij opgegeven, ze hadden de zuurstoftoevoer weggehaald. (vraag me niet waarom), maar het ventje is weer gaan ademen en na 3 dagen was hij weer thuis!!!! God zij dank!~En het gaat nu heel goed met hem. (op die spierziekte na dan, want het blijft een kwetsbaar manneke)

Bidt en u ZAL gegeven worden....!!
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 12 nov 2007 15:35

Race406 schreef:
pol schreef:

Bedankt!!

Bidt en u ZAL gegeven worden....!!

En dat is zeker gebeurd. We zien het ook allemaal als een verhoring van het gebed!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 14 nov 2007 02:33

Willen jullie bidden voor dat arme kleine meisje van twee uit Sliedrecht en voor de ouders, broertjes en de rest van de familie. En ook voor iemand uit mijn omgeving die besloot te proberen uit het leven te stappen maar door een godswonder goed terecht is gekomen en enkel een lichte hersenschudding heeft. En voor zijn familie die zich ernstig zorgen maakt om de toekomst.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 14 nov 2007 10:47

I will

Maaike

Berichtdoor Maaike » 17 nov 2007 14:32

Bidt voor de mensen in Bangladesh! De ravage is enorm, veel mensen zijn spullen kwijt, familieleden, maar ook hun thuis...

jnien

Berichtdoor jnien » 05 dec 2007 18:00

Vanaf maandag gaan wij met het gezin 2 weken naar het RMPI in Barendrecht voor een gezinstherapie.. Ik ben benieuwd hoe het gaat, en zie er stiekem ook wel tegenop..

Ben nu bijna 4 weken uit huis geweest, omdat et met mn moeder niet goed ging & ik met haar niet echt goeie verhouding heb werd mij dat gevraagd... was erg moeilijk.. vannacht voor et eerst weer een nachtje thuis..

Wil jullie vragen voor ons te bidden.. en voor resultaat.. anders ben k bang dat alle kinderen uit huis moeten.. :(

LiefsSx

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 05 dec 2007 19:16

I will pray!
Sterkte en succes ermee :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 dec 2007 22:17

sterkte Jnien! denk aan je ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 05 dec 2007 23:00

Wat erg jnien, van deze kant Gods nabijheid gewenst!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 14 dec 2007 18:49

Willen jullie bidden voor mij? :oops: Heb vorig jaar november pfeiffer gekregen.. in Maart/April dit jaar ging alles alweer veel beter. Na de zomervakantie kreeg ik weer steeds meer klachten (zomaar koorts krijgen, vaak ziek zijn, heel moe zijn enzenz) en 2 weken geleden ben ik 'ingestort'. Vorige week niet naar school geweest. Deze week was ik weer 'beter' en ben weer naar school gegaan. Sinds woensdag ben ik alweer ziek, met hoge koorts enz. De huisarts weet niet wat hij er mee moet, volgens de bloeduitslagen is alles gewoon goed. Moet nu 15 januari naar de kinderarts (tzou eerst de internist worden, maar dat is nu ineens weer veranderd) en misschien dat we dan komen te weten wat er nu eigenlijk aan de hand is..

Pf, wat een verhaal ;)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 14 dec 2007 19:13

Jnien heel veel sterkte de aankomende tijd, ik bid dat de therapie tot zegen mag zijn.

Liesien, wat moeilijk sterkte in deze onzekere tijd, ik bid voor je

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 dec 2007 14:07

We zullen voor jullie bidden!

Willen jullie ook bidden voor een gemeentelid (nog een zeer jonge vrouw) die afgelopen week te horen heeft gekregen dat ze ernstig ziek is. (menselijk gezien geen genezing meer mogelijk is, zelfs geen behandeling mogelijk) Voor haar vriendin en haar verdere familie. Het is zo onbegrijpelijk. Nog zo'n jonge vrouw!

Terug naar “[Religie] - Algemeen”