In vergelijking met bovenstaande is het niets, maar,
Meid, voor gebed (God) maakt het helemaal niet uit of wij als mensen het één erger vinden dan het ander.
Sterkte, hopelijk komt het weer goed en mag je kracht vinden bij God.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Hoezo niets? Bidden om geloof voor een ander is echt niet niets.L'être extraterrestre schreef:In vergelijking met bovenstaande is het niets, maar,
....
En willen jullie vragen of ik steun mag hebben aan het geloof, dat het weer mijn geloof mag worden?
pol schreef:Lieve mensen,
Bij ons in de gemeente is een jongetje van 2 jaar, Alwin, ernstig ziek. Toen hij ong. 6 maanden was is bij hem een zeldzame spierziekte geconstateerd. Hij kan niet lopen, met moeite zitten en is een kwetsbaar jochie. Nu heeft hij vorige week longontsteking gekregen en een klaplong. Hij ligt in het UMC en zijn situatie is zeer zorgelijk. Vanavond is er al een gebedsavond voor hem in de kerk.
Maar willen jullie ook voor hem bidden, ook voor zijn ouders en broertje?
Bedankt!!
pol schreef:pol schreef:Lieve mensen,
Bij ons in de gemeente is een jongetje van 2 jaar, Alwin, ernstig ziek. Toen hij ong. 6 maanden was is bij hem een zeldzame spierziekte geconstateerd. Hij kan niet lopen, met moeite zitten en is een kwetsbaar jochie. Nu heeft hij vorige week longontsteking gekregen en een klaplong. Hij ligt in het UMC en zijn situatie is zeer zorgelijk. Vanavond is er al een gebedsavond voor hem in de kerk.
Bedankt!!
Alwin is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Door de artsen was hij opgegeven, ze hadden de zuurstoftoevoer weggehaald. (vraag me niet waarom), maar het ventje is weer gaan ademen en na 3 dagen was hij weer thuis!!!! God zij dank!~En het gaat nu heel goed met hem. (op die spierziekte na dan, want het blijft een kwetsbaar manneke)
Race406 schreef:pol schreef:pol schreef:Lieve mensen,
Bedankt!!
Alwin is weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Door de artsen was hij opgegeven, ze hadden de zuurstoftoevoer weggehaald. (vraag me niet waarom), maar het ventje is weer gaan ademen en na 3 dagen was hij weer thuis!!!! God zij dank!~En het gaat nu heel goed met hem. (op die spierziekte na dan, want het blijft een kwetsbaar manneke)
Bidt en u ZAL gegeven worden....!!
Terug naar “[Religie] - Algemeen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast