Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
xsidd schreef:@Spreeuw
Wat ik weet, en zelf heb meegemaakt is, dat er een Moslim een hele tijd zachtmoedig was, maar aan het eind probeerde hij me wel onder Sharia te brengen. Ze denken daar een goed werk mee te doen.
Anoniem_89 schreef:
Zal wel een uitzonderingsgeval zijn?
Ik ga met verschillende moslims om, ik zie het niet wat jij schrijft.
Ze weten dat ik een christen ben..
Optimatus schreef:"De Islam" bestaat niet, net zomin als "Het Christendom".
Wat voor de één als islamitisch beschouwd wordt, wordt door de ander als niet-islamitisch beschouwd. Wat voor de één als christelijk beschouwd wordt, wordt door de ander als niet-christelijk beschouwd.
Faramir schreef:Gematigde christenen kunnen nooit echte christenen zijn aldus sommige wedergeboren, fundamentalistische christenen die daarbij vaak nog een lading aan bijbelcitaten strooien. Gematigde christenen trekken zich echter niet zoveel aan van deze mensen.
Alles wat Wilders zegt en claimt kan je zonder meer toepassen op het christendom en dan kan je zelf ook wel beredeneren dat zijn argumenten niet zoveel hout snijden.
Optimatus schreef:Ook in de koran staan "verzachtende delen", zoals het respect hebben voor de mensen van "het boek": Joden, Christenen en er is nog zo'n groep uit het boek, ik kan even niet op de naam komen.
Wellicht is de koran met zichzelf in tegenspraak, maar dat is niet iets unieks.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten