Lijkt me leerzaam voor degenen die geen idee hebben van het begrip "antichrist" .
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
ineke-kitty schreef:Misschien ga ik wel een topic openen over "de twee beesten uit Openbaring 13" .![]()
Lijkt me leerzaam voor degenen die geen idee hebben van het begrip "antichrist" .
ineke-kitty schreef:JeeWee
Wel, van "anderen" hier leer ik weinig. Men is niet eens in staat inhoudelijk te reageren, OF men speelt op "de man" als men geen argumenten heeft.
Van enkelen kan ik nog wat leren, maar die zijn te tellen op 1 hand.
Zodra ik mijn "visie" geef, springt men er meteen bovenop, zonder ook maar iets van mij te willen leren. Dus de pot verwijt de ketel zou ik zeggen.
Spreeuw schreef:Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de antichrist en de satan?
mealybug schreef:
Zeg je nu dat ik lieg ?
Nee hoor, alleen indruk proberen te maken, toch?
Spreeuw schreef:Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de antichrist en de satan?
moderngelovige schreef:Ik onderschrijf het uiteraard niet. Wat refos die deze stellingen onderschrijven vergeten is dat de rkk ook besluiten heeft genomen waar refos notabene het hardst voor strijden:
Het instellen van de zondag.
Gaan we echt op zoek dan zullen we nog wel meer dingen vinden, dus wie zich geroepen voelt om nog wat kerkgeschiedenis op te diepen?
ineke-kitty schreef:Misschien ga ik wel een topic openen over "de twee beesten uit Openbaring 13" .![]()
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten