Als je in bepaalde straten rijd (die ik eigenlijk liever vermijd, maar soms wordt het verkeer omgeleid) heb ik het gevoel in het buitenland te zijn. Er zitten er TEveel op 1 hoop. Maar dat is in elke grote stad (voorbeeld: chinatown, wordt toch ook afgeraden om in te gaan ?)
De integratie is nooit goed gegaan. Maar dat is nu eenmaal onomkeerbaar. Maar het gaat even om de mensen individueel. Ik geloof direct als iemand zegt dat hij hartelijk en gastvrij is ontvangen in een bepaald land. Er zijn landen waar de gast belangrijker is dan de gastheer.
Maar het is altijd zo, dat een relatief kleinere groep het verziekt voor de rest. Dat zie je bij de voetbalhooligans ook.
Nu zijn Arabieren altijd licht ontvlambaar, dat kun je de laatste tijd goed zien op het journaal. Wat die Lybiers allemaal uitvreten.
Het zou zomaar zo kunnen dat de islam de a.c. is, maar sommigen zeggen dit van het r.k. geloof ook. Het is nog niet zo lang geleden dat de r.k. de protestanten probeerde uit te roeien. Nu lijkt het allemaal 1 te worden. De pkn houdt gezamelijke diensten met een pastoor erbij.